Doe dan meteen Looking for the Summer ook even.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En het origineel van Chris Rea als DAB.
Nee die ken ik nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:54 schreef Gretzl het volgende:
ORIGINEEL VAN MEAU GODINNETJE @:pindakaasfanaticus
Van de steden waar ik ben geweest denk ik Romequote:Op dinsdag 30 december 2025 22:54 schreef Gretzl het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: wat is uw favoriete Europese stad?
Vilniusquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei. Die waar mijn huis staat?![]()
Of zoek je een grotere stad? Ik vind Vilnius wel erg mooi in die paar dagen dat ik er was en zou graag terug willen.
Romequote:Op dinsdag 30 december 2025 22:54 schreef Gretzl het volgende:
Nope.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
NEVER forget Excelsior Recording 25 jaar in Paradiso (april 2022) toen The Kik hun cover van Maggie McNeals classic speelden en hem omdoopten naar Rotterdam, gewoon omdat het kon![]()
Bekijk deze YouTube-video
Was jij hier nu ook bij @:dagoduck?
Stockholmquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:54 schreef Gretzl het volgende:
Daar moet ik nog eens heen, maar liever als Orban opgebokt isquote:
Voor mij is het Berlijn, dat was instant verliefdheid en sindsdien ook het vaakst terug geweest. Al komt Londen wel redelijk in de buurt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Van de steden waar ik ben geweest denk ik Rome
quote:
Daar was ik dit jaar, maar ik vond het een beetje tegenvallen. Erg toeristisch, de mensen zijn er niet heel vriendelijk (wat logisch is) en de Hongaarse keuken vond ik erg matig.quote:
Stockholmquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:54 schreef Gretzl het volgende:
Al besprokenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit bedoelde ik eerder op de avond met volstrekt inwisselbare plaatjes op 29 en 30 december.
Orban komt je niet bijten als je daar heengaat als toerist hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar moet ik nog eens heen, maar liever als Orban opgebokt is
Edinburgh (telt dat nog als europa)quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:54 schreef Gretzl het volgende:
Berlijn moet ik sowieso nog een keer heen ja. En Londen is ook tof.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Voor mij is het Berlijn, dat was instant verliefdheid en sindsdien ook het vaakst terug geweest. Al komt Londen wel redelijk in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |