Doets het maar doenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
het gaat wel slecht met de nederlanders vandaag , eerst kjeld nuis,daarna van gerwen, waar mot dit nu heen?....
Daar heb je tenminste altijd winnaars. Bij verlies altijd nog de morele winnaar.quote:
Bouillabessequote:Op dinsdag 30 december 2025 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flink gat ja
Hij heeft er wel nieuwe tanden in laten zetten, maar dat helpt nog steeds nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Van Gerwen heeft toch altijd een grote mond?
Als je hem nou ook nog eens kon verstaan....
Fijne nacht!quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:02 schreef essnhills het volgende:
Ik ga naar boven
Hopelijk snel slapen ondanks alle knallen
Stemplaten van mij en mevrouw Berkery.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:03 schreef peaceman het volgende:
253 She Sells Sanctuary - The Cult
252 Zo Stil - BLØF![]()
251 Bad Moon Rising - Creedence Clearwater Revival
250 Last Christmas - Wham!![]()
249 In The Ghetto - Elvis Presley
248 Proud Mary - Ike & Tina Turner![]()
247 Angel Of Death - Slayer![]()
246 Saturday Night - Herman Brood & His Wild R omance![]()
245 The Unforgiven (Albumversie) - Metallica![]()
244 Uncharted - Kensington![]()
243 Don't You (Forget About Me) - Simple Minds
242 My Boy - Elvis Presley
Godenbier.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Proost!
De whisky smaakt me hier nog te goed, maar morgen ga ik aan de La Trappe Quadrupel
Dat nummer noem ik altijd zomer-Whamageddon, maar eigenlijk werkt dat niet helemaal omdat je er niet per se mee doodgegooid wordt in juni/juliquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Want Club Tropicana is zo'n lekker 's winters nummer.
Nooooquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Whamageddon is voorbij, makker. Je hebt gewonnen. Het is The Game niet.
Ja ik heb een mening over Belgen die ik maar voor mij houd om een ban te voorkomenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar heb je tenminste altijd winnaars. Bij verlies altijd nog de morele winnaar.
Goede keuze.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Proost!
De whisky smaakt me hier nog te goed, maar morgen ga ik aan de La Trappe Quadrupel
Beetje als die Hollywoodhuwelijken/-scheidingen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:06 schreef Redefine het volgende:
Acda en de Munnik hebben het financieel wel heel goed aangepast he. Ermee stoppen en na een paar jaar weer terugkomen. Dubbel kassa.
Alvast fijne nacht Redefine!quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:05 schreef Redefine het volgende:
Nog even wachten totdat She Sells Sanctuary is geweest. Daarna maar eens mijn bed opzoeken. Morgen een dag tussendoor (thuis) werken, dus tot 02.00/03.00 doorhalen zit er niet in.
Die filmpjes waarbij hij wordt gedubt terwijl hij de halve cafetaria besteld, goudquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flink gat ja
Een beetje het omgedraaide wat ze HLN.be over Nederlanders zeggen zeker.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb een mening over Belgen die ik maar voor mij houd om een ban te voorkomen
Ja trucje die veel bands / artiesten doenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:06 schreef Redefine het volgende:
Acda en de Munnik hebben het financieel wel heel goed aangepast he. Ermee stoppen en na een paar jaar weer terugkomen. Dubbel kassa.
Heintje Davids effect noemden ze dat vroegâh.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:06 schreef Redefine het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |