Ken zelf vooral deze, maar die gaat meer over overleden huisdierenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je waar ze odes voor zouden moeten maken? Honten en kadden. Die verdienen het.
Tussen 2 en 3quote:
Its A Beautiful Day en Thank God It's Christmasquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met afstand het slechtste nummer van Queen.
Misschien kunnen we een Supertramp of Fleetwood Mac doenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het maar niks Nederlandstaligs is
Jij bent dit jaar voor het eerst in dit topic toch? Je bent een leuke aanwinstquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:25 schreef hihohaswessam het volgende:
ik vind bart z'n stem echt heel fijn in het nederlands...we hebben allemaal onze mankementen
Major Tomquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een Supertramp of Fleetwood Mac doen
Of Völlig losgelost oid
Nederland smakeloos land enzo, krijg je zelf slecht muzikaal vermogen vanquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:26 schreef Isorden het volgende:
Waarom kan een menigte nederlanders nooit fatsoenlijk synchroon klappen
YO! Dat was precies mijn idee. Daar heb ik op gestemd en eigenlijk wilde ik die nog wel meepakken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben van plan om door te trekken tot Linger vannacht, wie doet er mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |