Shame on uquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ook maar een ander nummer van haar ken.
Benieuwd in welke supermarkt Morad z'n boodschappen doetquote:
Rollercoaster Tycoon 2quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:51 schreef ShinyStar het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: ''Wat is jouw favoriete videogame aller tijden?''
Weet niet of hij het ook was die eerder Andorra uitsprak als pandoraquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:50 schreef ShinyStar het volgende:
Elke keer een shotje als Morad een naam verkeerd uitspreekt.
Fire Emblem 4quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:51 schreef ShinyStar het volgende:
Oeh gin tonicquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:52 schreef ok01 het volgende:
Inmiddels zit ik aan de gin tonic terwijl ik nauwelijks iets heb gegeten. Goede beslissingen zijn nooit mijn sterkste punt geweest
Super Smash Bros Brawl. Echt te vaak gespeeld.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:51 schreef ShinyStar het volgende:
we zijn al 5 nummers verderquote:
Je zult ze maar mogen zoenenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Lana is wel van lurkenstein met die lippen gok ik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Red Alert 2quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:51 schreef ShinyStar het volgende:
Leonard Cohen sprak die net ook op zijn Nederlands uit. Leeonard.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of hij het ook was die eerder Andorra uitsprak als pandora
Blijkt het stiekem Nattekat te zijnquote:
Ze is 40quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:53 schreef Kanaroe het volgende:
Ik dacht altijd dat Lana een middelbare leeftijd dame was
Qua hoeveelheid plastische chirurgie zou je dat wel verwachten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:53 schreef Kanaroe het volgende:
Ik dacht altijd dat Lana een middelbare leeftijd dame was
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
Wel echt brak dat we geen geitenmemes meer kunnen posten omdat I Knew Your Trouble (van die zangeres van daarnet) uit de lijst is weggevallen![]()
![]()
![]()
Dat + 'Origineel van We Came As Romans'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Saboteurquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:51 schreef ShinyStar het volgende:
Age of Empires IIquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:51 schreef ShinyStar het volgende:
Shin Megami Tensei IVquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:51 schreef ShinyStar het volgende:
Nee, je hebt Doe Maar en je hebt Normaalquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijkt het stiekem Nattekat te zijn
Ik speel geen videogames.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:51 schreef ShinyStar het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
Wel echt brak dat we geen geitenmemes meer kunnen posten omdat I Knew Your Trouble (van die zangeres van daarnet) uit de lijst is weggevallen![]()
![]()
![]()
Ik kan dat nummer ook niet meer horen zónder de geit erdoorheen héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |