Shame on uquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ook maar een ander nummer van haar ken.
Benieuwd in welke supermarkt Morad z'n boodschappen doetquote:
Rollercoaster Tycoon 2quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:51 schreef ShinyStar het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: ''Wat is jouw favoriete videogame aller tijden?''
Weet niet of hij het ook was die eerder Andorra uitsprak als pandoraquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:50 schreef ShinyStar het volgende:
Elke keer een shotje als Morad een naam verkeerd uitspreekt.
Fire Emblem 4quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:51 schreef ShinyStar het volgende:
Oeh gin tonicquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:52 schreef ok01 het volgende:
Inmiddels zit ik aan de gin tonic terwijl ik nauwelijks iets heb gegeten. Goede beslissingen zijn nooit mijn sterkste punt geweest
Super Smash Bros Brawl. Echt te vaak gespeeld.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:51 schreef ShinyStar het volgende:
we zijn al 5 nummers verderquote:
Je zult ze maar mogen zoenenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Lana is wel van lurkenstein met die lippen gok ik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Red Alert 2quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:51 schreef ShinyStar het volgende:
Leonard Cohen sprak die net ook op zijn Nederlands uit. Leeonard.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of hij het ook was die eerder Andorra uitsprak als pandora
Blijkt het stiekem Nattekat te zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |