Ik ben begonnen met hardhouse/style, de begindagen van Q-dance en Bitte ein Beat. Daarna vrij snel overgegaan op jump/tekclub (de echte, niet de commerciële uitmelk jaren er na) en daarna de US hardhouse en Spaanse makina aangevuld met schranzquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
En toch, nature one had ook Thunderdome en daarna MoH. Jump was er ook, schranz en ja idd, die mainstage moest je vermijden. Maar die bunkers, amai wat was dat.
Ik had met kerst Chocolade fudge met kersen gemaaktquote:
Dat zal het waarschijnlijk wel zijn. Waarbij de meesten ook wat eerder in het jaar waren. Die van Karst en de vrijspraak van vieze Marcotje hadden wel een perfecte timing.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:37 schreef BillDauterive het volgende:
Ik denk dat er dit jaar zoveel doden waren, dat alle DAB's een beetje ondersneeuwden en elkaar uitvlakten.
Tool-lengte.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe lang duurt dit nummer ongeveer?
Ongeveer 613 seconden denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe lang duurt dit nummer ongeveer?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Is het eindelijk geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:ShinyStar vindt dit leuk
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |