Geen idee, ik kan geen enkel liedje van haar noemen . Ik kijk puur naarquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Doe die 2 maar terug die eruit zijn gevallen. En dan Cowboy Like Me en nog eentje
Ja, daar luister ik meestal minder naar dus zou kunnen kloppen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap wel waarom mensen dit niks kunnen vinden trouwens. Echt een tekstnummer.
Ze is vrijgesproken van iets?quote:
En wat is dat dan?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Wat er toegevoegd is, is essentieel.
Vind het ook een fijn kabbelbadje hoor, ook zonder dat ik echt op de tekst let hoorquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap wel waarom mensen dit niks kunnen vinden trouwens. Echt een tekstnummer.
Dat geldt wat mij betreft voor bijna alle nummers die een langere en kortere versie hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:46 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
origineel duurt het iets minder dan vijf minuten en die versie van het nummer vind ik één van de beste nummers ooit. Alles wat er hier aan toegevoegd is kan ik ook vrij weinig mee.
Ik blijf hierom lachen, hoe vaak ik m ook zie.quote:
Dan had ze wel top 100 gestaanquote:
Daar heb ik nu geen tijd voor en na de Top 2000 ben ik dat alweer lang en breed vergeten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je beide nummers luisteren.
Herkenbaar ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik blijf hierom lachen, hoe vaak ik m ook zie.
Blij dat ik glij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |