bijnaquote:
ik vind het wel lekker kabbelen zoquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
Nee, ik begrijp niet helemaal waarom dit per se 10 minuten moet zijn. Kabbelt me toch net iets te lang door. Misschien moet het nog wel komen.
Obsessieve Swiftiesquote:
Swifties. Swifties is waarom.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:42 schreef Cee het volgende:
Na drie minuten besloten dat ik geen idee heb waarom dit nothingburgernummer hoger staat dan, onder vele andere, Somebody to love.
Jij je zin nou goed het is voorbijquote:
origineel duurt het iets minder dan vijf minuten en die versie van het nummer vind ik één van de beste nummers ooit. Alles wat er hier aan toegevoegd is kan ik ook vrij weinig mee.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
Nee, ik begrijp niet helemaal waarom dit per se 10 minuten moet zijn. Kabbelt me toch net iets te lang door. Misschien moet het nog wel komen.
Was dat niet al lang genoeg?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Het origineel was 6 min trouwens
Die ene op de playback plek.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:46 schreef Cee het volgende:
Vier Swifties gaan er helemaal in op, de rest van het café geeft geen fuck.
Is ze overleden dan?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef 4-elements het volgende:
Taylor staat er gewoon 16 keer in. Vier jaar geleden nog maar 4 keer.
Zelfs dat is best lang voor zoiets.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Het origineel was 6 min trouwens
Nee. Wat er toegevoegd is, is essentieel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was dat niet al lang genoeg?
Nederland he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |