Wat kan die goed liedjes schrijven he.quote:
Een minuut langer blijkbaar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:06 schreef Redefine het volgende:
Overigens zie ik staan dat Lightning Crashes de albumversie is. Ik heb het album zelf en vind de single heel erg goed, maar daar zit toch amper verschil tussen joh.
Ik zou die mensen toch vooral vragen een Corona test te doen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Als je Lisa stemt krijg je trouwens een permban
Het staat al jaren 3x in de lijstquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
DIKKE EVEN TOT HIER-BONUS wel, gewoon 3x in de LIJST DER LIJSTEN!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Jammer dat ik niet kan zien wie wat stemt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Die schijtlolquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Weet ik. Maar het voegt niks toe. Nou geldt dat voor bijna alle albumversies in de lijst, maar goed.quote:
nope... en ik lig nog voor ook met luisteren via de FMquote:
En een permanentje?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het voegt niks toe. Nou geldt dat voor bijna alle albumversies in de lijst, maar goed.
Ja zonder Even tot Hier waren ze alle drie uit de lijst gevallen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()