Mag. Maar hoeft niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Manby komt overal een pijl tekort.
Maar ze mogen allebei met drie darts gooien.
Doets gaat er gewoon vanafquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:10 schreef vul_maar_in het volgende:
3 nederlanders in 3 kwarts zou ook wel geil zijn.
Welke Woudquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Woud staat nu te tanken in het top2000 cafe
Moet zij weten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Woud staat nu te tanken in het top2000 cafe
Hier trappen we niet inquote:Systeemnotificatie
30-12-2025 @ 21:13:46
Je premium account (abo) verloopt op 06-01-2026 21:11. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Loek is een ander potje die je op adrenaline kunt spelen. Tegen Razma en Manby ben je gewoon zwaar de favoriet en win je over dit format eigenlijk altijd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Veen wat wisselvallig de laatste twee potten. Dat mag niet tegen LOEK.
Klopt, klopt. Ik denk dat hij Loek kan pakken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Loek is een ander potje die je op adrenaline kunt spelen. Tegen Razma en Manby ben je gewoon zwaar de favoriet en win je over dit format eigenlijk altijd.
Wordt een leuk potje. Hoop sowieso dat de winnaar van dat potje in de finale Littler pakt. Daar geef ik Humphries wel meer kans op.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Klopt, klopt. Ik denk dat hij Loek kan pakken.
Daarom heb ik dus al m'n ruiten ingeslagen. Mij pakken ze niet!quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:16 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Daarom vallen ze mij ook niet lastig
Zelfde als dat je 1 keer je ramen laat lappen.
Dat moment dat je niet geloofde dat ging komen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En op dit moment moeten we Hood ook serieus gaan nemen.
Probeer het nog eensquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat moment dat niet geloofde dat ging komen.
De Duvel werkt al zie ik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat moment dat je niet geloofde dat ging komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt dit wel een topwedstrijd?quote:
Kangewoonniegebeureklaarquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:19 schreef Szura het volgende:
Wat denken jullie?
Voelt hij zich eiguh goed?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En zo ontsnapt Rob Owen aan het zwaard.
Volgend jaar gaat die er wel af.Die gaat volgend jaar weer lekker Stekk Etekken, gooit eerst Springer eruit, en daarna Cullen die net van jouw bandwagon heeft gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
BIERquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:20 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie op deze hollandsche avond?
Ja dus.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:19 schreef Szura het volgende:
Wat denken jullie?
Voelt hij zich eiguh goed?
Ja, blikje bier.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:20 schreef Coco het volgende:
Is dit een strikvraag?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waarom heet een zonnebloem een zonnebloem?
#werkenbijdewikipediaquote:Full name Pieter Gerard van Veen
Nickname The Dwarf[
Callan, hier nog met opa.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mag. Maar hoeft niet.
Bekijk deze YouTube-video
Het was Ryan Meikle.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Al meer pics van de nieuwe chick van Maikol?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Al meer pics van de nieuwe chick van Maikol?
Die is pas 32 zie ik netquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En op dit moment moeten we Hood ook serieus gaan nemen.
Een Lemon Coconut Drizzleberry Sourquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:20 schreef Coco het volgende:
Ik heb die video ook.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een Lemon Coconut Drizzleberry Sour
(Ik deel hem met mijn vriendin)
Auto opgehaald?quote:
Mag best.quote:
Matige trollquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet interessant genoeg affiche. Ik ga zo naar bed
TR gezet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet interessant genoeg affiche. Ik ga zo naar bed
"Get fucked over by his ex wife" zou een mooie toevoegen zijn in zijn opening.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:28 schreef Doevelaer het volgende:
Ik moet bekennen dat ik Maikol sympathieker vind sinds Daphne hem zo verneukt heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |