Als je in Noord-Amerika bent is je keuze 80% IPA’s dus is ieder biertje wat anders smaakt al genotquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:36 schreef Doevelaer het volgende: [..] Ook afhankelijk van het aanbod van de verschillende brouwerijen. Vorig jaar een brewery crawl gedaan in Vancouver en daar ging het alle kanten op hoor.
Voor zowel het darten als het drinken geldt ditquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
een beetje indrinken spreekt vanzelf.
4-0 kan niet meer. @Zorroquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:37 schreef vul_maar_in het volgende:
Als het 1-1 wordt wordt het 3-3 minimaal anders 4-0
Dat ligt aan het perspectief.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:37 schreef Szura het volgende:
Werk de bingo eens bij @:gurneyisbestoke
Nou ja, dat viel me in Vancouver dus echt gigantisch mee.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je in Noord-Amerika bent is je keuze 80% IPA’s dus is ieder biertje wat anders smaakt al genot
We vergeven het je. Warm bad.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:41 schreef vul_maar_in het volgende:
Oh ik had de naampjesvolgorde verkeerd. sorry. zie sig.
Welke smaak?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:44 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zak chips gaat open
Hij moet gewoon normaal doen, hij heeft me nog niet voor zich gewonnen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nee niet no-look jongen, dom dom dom
Je hebt geen sig. Je hebt wel een ondertitel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:41 schreef vul_maar_in het volgende:
Oh ik had de naampjesvolgorde verkeerd. sorry. zie sig.
Pedante eend.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt geen sig. Je hebt wel een ondertitel.
José de Sousa? Japan!quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:33 schreef Szura het volgende:
Gerrie doet het beter dan bij topografie
@:wimderon
Ik kan moeilijk zeggen dat het mijn eerste is, maar ik sta NU op om mij naar de koelkast te begeven voor een Franziskaner.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:43 schreef Doevelaer het volgende:
Ik trek NU m'n eerste biertje open @:heywoodu
Ik vind dat Co een kunstschool moet beginnen voor zijn bloesjes. We noemen het Codarts, want het heeft Co, Darts en Arts!quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:44 schreef Szura het volgende:
Koos heeft deze blouse al aangehad dit WK, misschien moet er een topic komen net als bij DeMart @:franklop
Zat ie in een doosje?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:47 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik trek NU mijn eerste Duvel open. De gewones. lekker bitter en droog.
Scot Williams zou beginnen met D16 en daarna twee keer Bullquote:
Ik wist niet dat jij homo hebtquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:48 schreef wimderon het volgende:
Overigens is bier smerig.
Einde bericht.
que?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij homo hebt
Leffe blond genot.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:48 schreef wimderon het volgende:
Einde bericht.
Gelukkig moet iedereen lekker drinken wat 'ie zelf lekker vindtquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:48 schreef wimderon het volgende:
Einde bericht.
Nou dan kijk je nietquote:
Dan moet je maar snelpunniken gaan kijken of zoquote:
Een breek is pas een breek...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |