Ik volg dit puur uit koloniaal sentiment.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er is volgens mij niet eens een Afrika cup topic dus dan weet je het wel
Wellicht hetzelfde idee als dat mij eerder aangeraden werd om bijvoorbeeld met een witte of lichte rode wijn te beginnen en daarna pas een zwaardere rode wijn ipv andersomquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja, dat maakt echt een wezenlijk verschil. Bovendien, als je begint met een imperial en een barleywine proef je echt niks meer van die pilsjes op 't eind. Los van dat je dan al compleet starnakel bent
Mensen die aan de Spaanse costa liggen en dan Tsjechië aanwijzen op een kaart GENOTquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:33 schreef Szura het volgende:
Gerrie doet het beter dan bij topografie
@:wimderon
Drink je duurste en lekkerste eerst is mijn devies.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wellicht hetzelfde idee als dat mij eerder aangeraden werd om bijvoorbeeld met een witte of lichte rode wijn te beginnen en daarna pas een zwaardere rode wijn ipv andersom
Geinig, had ik nooit echt bij stilgestaan allemaal.
Slechte opbouw van je biertjes kan inderdaad een hoop verpesten. Na een overweldigende stout heb je bijna geen smaak meer en zal je een dubbel minder proeven. Als je net een tripel hebt gehad, zal een standaard blond biertje vlak smaken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Interessant, wellicht dat ik het eens ga proberen
Maar is het dan nou echt minder lekker als je die volgorde anders doet? Alles wat ik heb is weizen dus dat maakt het makkelijk
Als ik mijn duurste en potentieel lekkerste open trek is dat vermoedelijk ook de enige van die avond, om het speciaal te houdenquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Drink je duurste en lekkerste eerst is mijn devies.
Gaat dit nog over drank?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik mijn duurste en potentieel lekkerste open trek is dat vermoedelijk ook de enige van die avond, om het speciaal te houden
Behoudens de extreme beukers misschien.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik mijn duurste en potentieel lekkerste open trek is dat vermoedelijk ook de enige van die avond, om het speciaal te houden
Heb daarnet een Drie Fonteinen Geuze-hommage gekochtquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelfs als ik een heel mooi biertje heb, doe ik altijd een klein ‘minder complex’ biertje eerst om niet overweldigd te worden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Drink je duurste en lekkerste eerst is mijn devies.
Ook afhankelijk van het aanbod van de verschillende brouwerijen. Vorig jaar een brewery crawl gedaan in Vancouver en daar ging het alle kanten op hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slechte opbouw van je biertjes kan inderdaad een hoop verpesten. Na een overweldigende stout heb je bijna geen smaak meer en zal je een dubbel minder proeven. Als je net een tripel hebt gehad, zal een standaard blond biertje vlak smaken.
Op een gegeven moment gaat alles door elkaar hetzelfde smaken, dat wil je zo lang mogelijk uitstellen. Of door een zuur biertje, water en brood tussendoor, maar dat is pas nuttig als je op een bierfestival of bierreis bent.
Woke regie.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Och jee wordt er weer iets stouts gezegd. Foei toch.
Wolvesquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:34 schreef Zipportal het volgende:
Hup Wolverhampton Wanderers. @:szura
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |