Interessant, wellicht dat ik het eens ga proberenquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alcoholpercentage (laag naar hoog), bitterheid (idem), kleur (licht naar donker) en probeer te variëren in genres.
Weizen, pils en session ipa zijn om te starten. Blond, ipa, neipa daarna. Dubbel, tripel, zwaar blond volgt. Eindigen met quadruppel, barleywine en daarna imperial stout. Zuur bier mag in theorie overal, want het reset je smaakpapillen.
smijt er een paar hapjes tussendoor en je kan doen wat je wil.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Interessant, wellicht dat ik het eens ga proberen
Maar is het dan nou echt minder lekker als je die volgorde anders doet? Alles wat ik heb is weizen dus dat maakt het makkelijk
Ja, dat maakt echt een wezenlijk verschil. Bovendien, als je begint met een imperial en een barleywine proef je echt niks meer van die pilsjes op 't eind. Los van dat je dan al compleet starnakel bentquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Interessant, wellicht dat ik het eens ga proberen
Maar is het dan nou echt minder lekker als je die volgorde anders doet? Alles wat ik heb is weizen dus dat maakt het makkelijk
Er is volgens mij niet eens een Afrika cup topic dus dan weet je het welquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:31 schreef The_Undertone het volgende:
0-1 DR CONGO
(Dit boeit niemand)
Dooie afrikanen boeit ons al niks laat staan degenen die nog leven en voetballen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er is volgens mij niet eens een Afrika cup topic dus dan weet je het wel
SOWquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:32 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dooie afrikanen boeit ons al iks laat staan degenen die nog leven en voetballen.
Tegenwoordig gooien ze op 100 bij een S20 meteen tops tops, terwijl de T20 soms voor het oprapen ligt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Tops tops is bijna net zo mooi als d19 d19
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |