Ik ken alleen dit nummer van hemquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
Ik mis The Weeknd met Kavinsky nog steeds in de lijst
Dit dus.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:26 schreef PzKpfw het volgende:
Het is niet slecht maar het heeft ook niets..
Nee, zo slecht is onze smaak niet.quote:
Ja die is ook heerlijkquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
Ik mis The Weeknd met Kavinsky nog steeds in de lijst
Arnie leest alleen de Lindaquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:26 schreef EDMAN- het volgende:
@:arniealberts
https://www.elle.com/nl/l(...)-danielle-oerlemans/
Dat is Pray For Me met Kendrick.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:25 schreef Redefine het volgende:
Dit is wel verreweg de beste van The Weeknd
Goede productie, prima nummer. Zo hoog is overbodig wel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zet deze niet af als ie op de radio wordt gedraaid dus ik denk dat ie er wel mee door kan.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken alleen dit nummer van hem![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is Pray For Me met Kendrick.
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:25 schreef MTheBassman het volgende:
Nog een recente anekdote bij California Dreamin: Ik ging met mn vriendin een dagje uit en we moesten de trein nemen en zetten wat muziek op met elk een oordopje in. Maar bij dat nummer hoorde ik alleen de mannen zingen en zij alleen de vrouwen. Dat was op zich ook wel een bijzondere ervaring
En hij wast zijn haren niet met Head and SHoulders, want hij heeft wel Roosquote:
Wacht maar, over 3 jaar zijn jullie ook een VT wonen stelquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee, zo slecht is onze smaak niet.
Dat "hey hey hey" is wel een beetje jammer.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Goede productie, prima nummer. Zo hoog is overbodig wel.
Ja dat is onnodigquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat "hey hey hey" is wel een beetje jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |