Vgz bewuztquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ga denk ik voor de goedkoopste
Ouwemannenrock?quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:49 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan kun je blijven bij degene waar je al zit want ze veranderen onderling nauwelijks komend jaarquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ga denk ik voor de goedkoopste
Is dat niet dat ene nummer van Goldband?quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je snapt wat er bedoelt als er je ja nee ja of nee ja nee zegt, dan heb je Nederlands gesnapt
Fokken op je mobiel is niet fijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ga je in videobanden investeren?
Ja nee, weet niet, geen idee.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Is dat niet dat ene nummer van Goldband?
Scheelt mij bij redelijk wat. Ik zit nu mokerduur. Maar ik zat al zes jaar bij dezelfdequote:Op dinsdag 30 december 2025 19:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan kun je blijven bij degene waar je al zit want ze veranderen onderling nauwelijks komend jaar
Hier ook, maar Univé was hetzelfde bedrag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |