Ja met zo een wachtmuziekjequote:Op donderdag 1 januari 2026 00:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
?? Dat je 112 belt en te horen krijgt "Blijft u aan de lijn, u bent de 15de in de wachtrij"?
quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik begrijp nu dat mensen 112 bellen om te checken of ze verbinding kunnen krijgen met 112. wtf
Tja, ik vraag me af of er goed over is nagedacht om hiervoor een NLAlert uit te doenquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik begrijp nu dat mensen 112 bellen om te checken of ze verbinding kunnen krijgen met 112. wtf
Absurd!quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Tja, ik vraag me af of er goed over is nagedacht om hiervoor een NLAlert uit te doen
Hier hetzelfde. Het gaat maar door en door.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Hier is het echt erg. En ik woon in een dorp.
Was vanavond ook nog in de stad, non stop vuurwerk vanaf 18 uur. Een gekkenhuis.
Ja je gaat misschien ook mensen die nieuwsgierig zijn of juist gaan trollenquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Tja, ik vraag me af of er goed over is nagedacht om hiervoor een NLAlert uit te doen
Ja, dat is dan inderdaad het geval... Met direct er achteraan dat de nummers voor "geen spoed, wel politie of brandweer".quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
?? Dat je 112 belt en te horen krijgt "Blijft u aan de lijn, u bent de 15de in de wachtrij"?
Ja dat sowieso, zelfs schroot moet je niet in de hens steken (vervuilend)quote:Op woensdag 31 december 2025 23:48 schreef K21 het volgende:
[..]
Ah, ja, dat kan natuurlijk ook.
Maar het hinderen van de brandweer (en andere hulpdiensten) verdient doorgaans gewoon een paar petsen.
In het bericht stonden de alternatieve nummers voor wanneer er geen spoed is (zoals een klein containerbrandje zonder uitbreidingsrisico). Het doel was waarschijnlijk dus om mensen het juiste nummer te laten gebruiken, zodat er al gefilterd wordt tussen spoed/niet spoed voordat het gesprek aangenomen wordt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
hier in Zoetermeer ook gekkenhuis. Ik was buiten in de avondschemering bijna gestikt in de kruitdampenquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Hier is het echt erg. En ik woon in een dorp.
Was vanavond ook nog in de stad, non stop vuurwerk vanaf 18 uur. Een gekkenhuis.
Wat een onzin, dat had ook op een bandje gezet kunnen worden als iemand 112 belt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:47 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
In het bericht stonden de alternatieve nummers voor wanneer er geen spoed is (zoals een klein containerbrandje zonder uitbreidingsrisico). Het doel was waarschijnlijk dus om mensen het juiste nummer te laten gebruiken, zodat er al gefilterd wordt tussen spoed/niet spoed voordat het gesprek aangenomen wordt.
Beetje stoer doen met vuurwerk om vervolgens 112 te bellen als een bange piepmuisquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Misschien is het wat om molotov cocktails ook eens te verbieden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:27 schreef quo_ het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)egels/120852643.html
Wel een stuk of wat opgepakt, maar ik zou er ook geen probleem mee hebben als ze er een paar afgeknald hadden.
Ze doen het ook nooit goed....quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat had ook op een bandje gezet kunnen worden als iemand 112 belt.
Elke keer lijkt het rustig te worden en dan gaan ze weer los.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:37 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Het gaat maar door en door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |