Was gewoon de bedoeling (sloopauto). Net als in Kollumersweach, daar was het traditioneel een caravan.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:32 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tokkied, die halve zool is opgepakt neem ik aan?
Oohja want dan is het normaal gedragquote:Op woensdag 31 december 2025 23:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was gewoon de bedoeling (sloopauto). Net als in Kollumersweach, daar was het traditioneel een caravan.
Hier in Brabant niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:21 schreef tjoptjop het volgende:
Voor mijn gevoel is het hier rustiger dan voorgaande jaren
quote:Glas bushokje kapot door explosie in Santpoort-Noord
Santpoort-NoordBij een bushokje aan de Hagelingerweg heeft een explosie plaatsgevonden. Door de harde knal is het raam van het bushokje volledig kapotgegaan.
Getuigen die de explosie hoorden, zagen kort daarna enkele jongens wegrennen. De politie is op de hoogte gesteld en doet onderzoek.
Omwonenden hebben na de explosie met een bezem het glas van de weg geveegd, zodat het verkeer en voetgangers weer veilig gebruik konden maken van de straat. Voor zover bekend raakte niemand gewond.
https://www.noordhollands(...)noord/120939160.html
Ja, hier ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:21 schreef tjoptjop het volgende:
Voor mijn gevoel is het hier rustiger dan voorgaande jaren
Gezien het aantal mensen wat al ledematen kwijt is of anderszins zwaar gewond is geraakt door het eigen illegale vuurwerk gaat het ook geregeld wel fout en zit zo'n klootzak de rest van zn leven met de gevolgen (nee, geen medelijden).quote:Op woensdag 31 december 2025 23:35 schreef Starhopper het volgende:
Toch jammer dat het nooit eens fout gaat en zo'n bom te vroeg afgaat en zo'n klootzak lekker onder de glasscherven zit.
[..]
Ik gun het ze wel. Lekker urenlang op de IC liggen en splinters die 1 voor 1 uit de huid gehaald moeten worden zonder verdovingquote:Op woensdag 31 december 2025 23:45 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Gezien het aantal mensen wat al ledematen kwijt is of anderszins zwaar gewond is geraakt door het eigen illegale vuurwerk gaat het ook geregeld wel fout en zit zo'n klootzak de rest van zn leven met de gevolgen (nee, geen medelijden).
Ah, ja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Of het is een auto die niemand meer moest.
Ik slaap al bijna.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:49 schreef butz0rs het volgende:
Nog steeds geen dooie? Nog maar 10 minuten te gaan
Het 'hoogtepunt' moet nog komen.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:49 schreef butz0rs het volgende:
Nog steeds geen dooie? Nog maar 10 minuten te gaan
https://www.telegraaf.nl/(...)egels/120852643.htmlquote:Politie in Breda bekogeld met molotovcocktails
Politieagenten zijn in Breda bekogeld met molotovcocktails en stoeptegels. Er is een politievoertuig vernield. Vijf mensen zijn opgepakt, meldt de politie.
In de wijk Tuinzigt is het al uren onrustig, zo meldde de politie eerder al. Meerdere auto's zijn in brand gevlogen en er waren vechtpartijen. De ME werd al ingezet, met een waterwerper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |