Hier gaat het weer los.quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:01 schreef Starhopper het volgende:
Het is nu btw 02:00. Het is vanaf nu nooit meer toegestaan vuurwerkjes af te steken
Hahaha!quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:03 schreef StephanL het volgende:
Brandweer staat erbij en kijkt er naar
Wat moeten ze dan doen volgens jou?quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:03 schreef StephanL het volgende:
Blussenquote:Op donderdag 1 januari 2026 02:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen volgens jou?
Ja ding is van gortdroog hout.quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Kan dat door 1 vuurpijl zo een grote brand worden?
Dat meen je niet, oh dat vind ik echt erg.quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:01 schreef Momo het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)k-top-toren-gevallen
De hele kerk gaat in as op helaas....
Ja, wat dacht jij dan dat ze gaan doen tegen een torenbrand in een woonwijk? Vol de spuit er op is voor de omgeving tien keer gevaarlijk dan uit laten branden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:03 schreef StephanL het volgende:
Ja. Wat moeten ze dan? Naar binnen en dan herhaling van 2003?quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:03 schreef StephanL het volgende:
Ja dit is einde zaak en kerk. Lekker gecontroleerd uit laten branden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, wat dacht jij dan dat ze gaan doen tegen een torenbrand in een woonwijk? Vol de spuit er op is voor de omgeving tien keer gevaarlijk dan uit laten branden.
Deze user heeft nu niet direct de reputatie iemand te zijn van interessante gedachten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen volgens jou?
Prima besluit van de brandweer. Lekker laten fikken.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Deze user heeft nu niet direct de reputatie iemand te zijn van interessante gedachten.
Die kerk dateert uit 1872 ( heb ik gegoogeld, ja) . Ik kom uit Brabant, maar ik vind dat echt zonde.quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:01 schreef Momo het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)k-top-toren-gevallen
De hele kerk gaat in as op helaas....
Ja. Echt klote.quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:09 schreef Dutch_view het volgende:
Zo te zien gaat die hele Vondelkerk eraan op de AT5 stream
Ja, dan wel natuurlijk. Dat is belangrijk om te weten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:58 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als bij een dodelijk auto-ongeluk wordt onderzocht hoe het heeft kunnen gebeuren, zeg jij dan ook:
"Maakt het wat uit?
- te hard gereden
- dronken achter het stuur
- appen tijdens het rijden
- drugs op achter het stuur
- agressieve weggebruiker
- onverzekerde auto
- geen rijbewijs
- erc."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |