quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:49 schreef Isorden het volgende:
Sowieso schandalig dat een zangeres als Linda Ronstadt niet eens in de lijst staat.
Die zit al een aantal jaren verstopt jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooiste Eagles zit zeker weer in de nacht. The Last Resort hoor ik haast nooit hier
Tussen 3 en 4 zie ik. Dieper kan haast nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zit al een aantal jaren verstopt ja
1x corona gehadquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Niet voor mij, ik kon Corona veel beter hebben dan Desperados, had altijd een gekke nasmaak bij mij of zo.
Als achtergrond zangeres bij Paul Simon's Graceland, maar ik weet niet bij welke nummers of nummer precies.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:49 schreef Isorden het volgende:
Sowieso schandalig dat een zangeres als Linda Ronstadt niet eens in de lijst staat.
Meteen reuk en smaak wegquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
1x corona gehad
Is me niet zo goed bevallen
quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
1x corona gehad
Is me niet zo goed bevallen
Nee dat nou weer nietquote:
Hoezo redneck?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:50 schreef EDMAN- het volgende:
Dit is toch vooral leuk als je een Redneck American bent, van een jaar of 70?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |