Geloof het wel jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
Desperado, was dat niet een quizvraag die niemand wist ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Eens.quote:
blegh! ging vroegah vaak naar een Duits festival. Het enige bier dat te drinken was was Desperados, en dan halve liter blikken. Als je dat 4 dagen achter elkaar doet ben je er snel klaar meequote:
Maar die is niet van DSquote:
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel puik persoonlijk (en Walk of Life hoorde ik dit jaar op een uitvaart dus nu moet ik daaraan denken bij dat nummer).quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een beetje veel en daar zit ook wel wat meuk tussen. Walk of Life vooral.
Niet voor mij, ik kon Corona veel beter hebben dan Desperados, had altijd een gekke nasmaak bij mij of zo.quote:
Eensquote:
Ja, doe dan liever gewoon pilsquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:48 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
blegh! ging vroegah vaak naar een Duits festival. Het enige bier dat te drinken was was Desperados, en dan halve liter blikken. Als je dat 4 dagen achter elkaar doet ben je er snel klaar mee
Ik vooral aan de Dire Straits.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha nee, persoonlijk geen Julietten. Geen heel veelvoorkomende naam bij ons.
Maar moet bij dit nummer dus altijd aan een van m'n fave zangeressen van vroeger denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |