ik was al als ramses wasquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:22 schreef Solotovski het volgende:
Goed moment om zo ff snel naar de supermarkt te gaan
Ik heb heel wat bier op dit nummer gedronken de afgelopen tien jaar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:22 schreef Isorden het volgende:
Dit nummer heb ik echt veel meer bier voor nodig.
Moeten ze maar meer feesten en bitterballen etenquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Maak je niet te druk en vier het leven"
Ja fijne boodschap voor mensen in Oekraïne of Gaza
Lager in de lijst zetten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:23 schreef Gretzl het volgende:
Wat doen we met Hoogeveen vrienden?
[ link | afbeelding ]
Laat ze, ze gaan door een rouwproces heen daar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:23 schreef Gretzl het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja, beetje kleutermuziek of zo als je de tekst wegdenktquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch eigenlijk wel echt heel slecht
Ja dit is gewoon een feestnummertje dat zichzelf ook niet serieus neemtquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Vind dit wel leuker dan Engelbewaarder en Terug in de Tijd.
Maar goed, lat op de vloer in de hel enzo.
Gewoon negeren, zoals we al jaren doen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:23 schreef Gretzl het volgende:
[ link | afbeelding ]
2 meter?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:23 schreef BillDauterive het volgende:
RIP René Karst
Grote zanger. Terecht eerbetoon aan hem.
Atje is het favoriete nummer van onze toekomstige koningin, maar deze staat waarschijnlijk op 1800-nogwat volgend jaar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:23 schreef Momo het volgende:
Zullen de Rene Karst nummers blijvertjes zijn de lijst?
Er zijn meer nummers?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:23 schreef Momo het volgende:
Maar goed dit heeft niets met een top 2000 te maken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:23 schreef Eightyone het volgende:
Zo erg is dit nummer nou ook weer niet.
En nee, het is in de basis niet m'n genre.
Door duitsland laten annexeren.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:23 schreef Gretzl het volgende:
[ link | afbeelding ]
ze zijn in elk geval geen dodenbonus want met het stemmen wassie nog niet kassiewijlequote:Op dinsdag 30 december 2025 18:23 schreef Momo het volgende:
Dat zei ik altijd al.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien is dit toch wel nóg slechter dan atje.
Dat vind ik zelf er wel leuk aan, dat het niet té serieus is. Die andere twee hebben dat niet echt, dus die vind ik daarom nog wat vervelender.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dit is gewoon een feestnummertje dat zichzelf ook niet serieus neemt
Accepteren en waarderen zijn twee verschillende begrippen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:24 schreef Gunner het volgende:
Kom op mensen accepteer dit toch even.
Soberso beter dan S&F
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |