Ja, het is niet altijd mega origineel of zoquote:
Ja, vanmiddag in nummer 366 nog.quote:
Dat hebben we al zo Phil keer gezegd inmiddels, het gaat ook niet weg vrees ikquote:
Dit is hier ook al een klassieker hoorquote:
Ik heb hem daarna nooit meer met dat shirt gezien.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]Dan weet je het eigenlijk al.
Huh?!quote:
Verphilend zegquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat hebben we al zo Phil keer gezegd inmiddels, het gaat ook niet weg vrees ik
Je hebt toch Ritalin nodig om Phil solo te mogen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:17 schreef essnhills het volgende:
Er staat wel Phill Collins de lijst
Dit jaar nog lopen pitten bij een Motorhead tribute band hier in de stad.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, het is niet altijd mega origineel of zoMaar als ik mn verstand een beetje op 0 wil zetten dan is dat wel lekkere muziek om op te zetten.
Dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die denken dat 'Every Breath You Take' een goed bruiloftsnummer isquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:18 schreef essnhills het volgende:
Zijn er echt mensen die denken dat dit een romantisch nummer is?
Hebben die weleens dit liedje geluisterd?
Tekst luisteren?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:18 schreef essnhills het volgende:
Zijn er echt mensen die denken dat dit een romantisch nummer is?
Hebben die weleens dit liedje geluisterd?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:19 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die denken dat 'Every Breath You Take' een goed bruiloftsnummer is
Of dat Born in the USA een lofzang voor de US isquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:19 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die denken dat 'Every Breath You Take' een goed bruiloftsnummer is
En die een polonaise doen op Through the Barricadesquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:19 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik stak dan ook geen hand uit.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sink twice
Dat gold ook bij die persoon van In the Air Tonight
heb lang geleden selfs ook gedrumtquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:19 schreef MTheBassman het volgende:
Heerlijk, dat idioot harde snare geluid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |