Ja snap wel dat mensen hier op stemmenquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:33 schreef alopio het volgende:
Dit is totaal niet mijn ding maar ik kan de kwaliteit wel horen en waarderen
Typisch NL dat er zo;n programma voor nodig isquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Nightwish is 100% het beste wat Beste Zangers de Top 2000 ooit opgeleverd heeft.
Tja 2013... paupertijdquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:33 schreef hihohaswessam het volgende:
jammer dat de geluidskwaliteit wel te wensen overlaat op deze opname
Ik was echt van mijn stoel gevallen als jij dit mooi had gevondenquote:
Yup, godenmuziek. Totaal over the top, wel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:33 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]dit is toch bovennatuurlijk goed
Zora Cock klinkt meer als een potentiële Legend of Zelda-Hentai.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
WAT EEN VROUW WAT EEN STEM
EN DAT UIT ONS EIGEN KIKKERLANDJE
en we hebben gewoon veel meer goeds in huis qua metalvrouwen
ANNEKE
Simone Simons
Sharon Den Adel
Zora Cock
en ga zo maar door
In Finland of Duitsland ofzo had dit al jaaaaren ge-Top 2000'd. Maar ja, smakeloos land enzo.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Typisch NL dat er zo;n programma voor nodig is
quote:Op woensdag 28 december 2022 02:59 schreef Viv het volgende:
[..]
Ook een anekdote:
Wij hadden in november 2015 vier concerten gepland staan, voor ons een absurd aantal. Maar ja, als Garbage, Foo Fighters, Nightwish of Epica optreden zijn wij van de partij.
Bataclan gebeurde na de eerste twee concerten. EoDM zou een dag later optreden in het Klokgebouw in Eindhoven, dezelfde locatie als het concert van Epica de week daarna.
Ik zal niet zeggen "dat het wel heel dichtbij kwam zo", want fucking cliché, maar dit voelde wel beduidend meer als een aanslag op mijn soort mensen dan alle andere aanslagen daarvoor en daarna.
Zes dagen later met knikkende knieën bij Nightwish gestaan, nog nooit zo goed op de nooduitgangen gelet.
Gelukkig voelde het al vrij snel daarna weer normaal om concerten te bezoeken.
Jij bent nog bij Te Dik In De Kist?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:35 schreef BasBasBas3 het volgende:
Dit is echt het ergste in de hele lijst
Mweep. Mweep. Mweep.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zora Cock klinkt meer als een potentiële Legend of Zelda-Hentai.
Toch fijn die voorspelbaarheidquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was echt van mijn stoel gevallen als jij dit mooi had gevonden
quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:33 schreef mario390 het volgende:
nightwish lopt veel op polse videozender stars tv
Nummer heet niet voor niks Ghost Love Score...quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:34 schreef maily het volgende:
Lijkt wel Viola Holt in het publiek @:tong80
Muzikaal zit het gewoon prima in elkaar, goede zangeres ook. Dat kan ik wel waarderen. Beter dan rijmelarij meuk die veel andere Nederlandse artiesten hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja snap wel dat mensen hier op stemmen
Was meer een Balkenende/CDA dingetje, Geertje heeft het liefst dat die hele linkse NPO opgedoekt word.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Was dat ook niet omdat Geertje ook liever wil dat ze meer Nederlandstalig product moesten draaien?
Vind ik oprecht beter te doen dan Nightwishquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent nog bij Te Dik In De Kist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |