quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
WAT EEN VROUW WAT EEN STEM
EN DAT UIT ONS EIGEN KIKKERLANDJE
en we hebben gewoon veel meer goeds in huis qua metalvrouwen
ANNEKE
Simone Simons
Sharon Den Adel
Zora Cock
en ga zo maar door
Zeg dat welquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:30 schreef Knipoogje het volgende:
Waarom staat die epische nummer niet in de top 50
Zo goed...dat doet de jaren 70 eindeloze durende gouwe ouwen eer aan.
Hij zichzelf ook niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Stevie zie ik niet hoor.
Verwacht het wel, net zoals Engelbewaarder en Terug in de Tijd ook een vaste waarde zullen blijven.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:23 schreef Momo het volgende:
Zullen de Rene Karst nummers blijvertjes zijn de lijst?
Ayreon of iets van Star One had best in de Top 2000 gemogen van mij. Arjen is een heldquote:
Van bijna opera naar grit.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:32 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Gaan we;
TAKE ME
CURE ME
KILL ME
BRING ME HOME
Was dat ook niet omdat Geertje ook liever wil dat ze meer Nederlandstalig product moesten draaien?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Verwacht het wel, net zoals Engelbewaarder en Terug in de Tijd ook een vaste waarde zullen blijven.
En er gaan nog een handvol levensliederen bij komen de komende jaren, ben ik van overtuigd![]()
NPO Radio 2 wil dit ook graag, ze hadden niet voor niets best een hoop NL levenslied extra op de keuzelijst gezet.
Zal het eens opzoeken!quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk trouwens niet dat iedereen Zora Cock kent, maar die heb ik dit jaar met BlackBriar gezien en BLackBriar draaien ze wel eens op Distortion
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |