misschien wel het best uur. al mocht die hiervoor er ook zijn. maar daar zat Bløf inquote:
Paar jaar geleden was 30 december nog de minste dag?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, de laatste dag vind ik al jaren ergens een beetje saai worden, vergeleken met de jaren daarvoor.
30e of ook soms de 29e had af en toe best veel troep jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was 30 december nog de minste dag?
Maar daar zijn de grootste doornen in het oog (denkbeeldige draken en de karrenvracht Kensington) alweer gezakt I guess
Ja bijzonder hoe dat elke keer weer verschuift, al kan dat volgend jaar weer anders zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was 30 december nog de minste dag?
Maar daar zijn de grootste doornen in het oog (denkbeeldige draken en de karrenvracht Kensington) alweer gezakt I guess
Die eerste 2 transitiejaren met al die R5 DJs was wel echt lachen als ze dan iets voor de klauwen kregen wat ze niet kenden. In 2017 waren ze allemaal weg. Ja Stasse en Roodbeen niet maar die konden dit altijd al wel waarderenquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:37 schreef Dagoduck het volgende:
We gaan met Eddie Vedder zeg je dan Ruud, man man man.
Ja dat zeg ik tochquote:
Zosaaiistie?quote:
Daaromquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Godver zo ook nog Let it Happen. Ik spuit de hele woonkamer onder inmiddels
Maar ik had het tegen Ruud die zei "We gaan verder met Eddie Vedder".quote:
Nee, ik kan hier niks mee, sorry.quote:
Wel zelf opruimen hè?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Godver zo ook nog Let it Happen. Ik spuit de hele woonkamer onder inmiddels
Welke grap?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh intussen zijn we al met Eddie Vedder en is die grap ook alweer gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |