ook grootheden maken foutenquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals Frans Halsema ooit zei, en dat is me een taalvirtuoos.
Dus ja, friet.
Ja het gehalte aan legendarische platen neemt toe!quote:
Morgen zitten vooral die 9 Sorbato's in de weg. Ik hoop dat er nog een paar de nacht niet overleven.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik durf het wel aan dat deze dag beter gaat zijn dan morgen
Wij welquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:34 schreef DecoAoreste het volgende:
@:Mexicanobakker eet je toevallig farfalle?
Ja, de laatste dag vind ik al jaren ergens een beetje saai worden, vergeleken met de jaren daarvoor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik durf het wel aan dat deze dag beter gaat zijn dan morgen
Dit uur had zo morgen gekund jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:34 schreef Tussle266 het volgende:
Wat een uur zeg. Dat dat nog kan in deze barre lijstjestijden.
Had ik heel vaak last van toen ik nog veel dronk. Echt rete irritant was dat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:34 schreef Isorden het volgende:
Over sleep twitches gesproken...
Ik heb daar zo'n gruwelijke hekel aan....
Nog 7 te gaan toch? Enn hoeeel van S&F nog?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen zitten vooral die 9 Sorbato's in de weg. Ik hoop dat er nog een paar de nacht niet overleven.
Die moeten nog wel op ja. Zullen we maar eens doen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:34 schreef DecoAoreste het volgende:
@:Mexicanobakker eet je toevallig farfalle?
Bert Kranenboomerquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:34 schreef Sabata het volgende:
Met dank aan de vele Pinkpop gangers die dit lied in de lijst kregen ZONDER dat het ooit op Radio 2 gedraaid was. Hoor Bert Kranenbarg nog verontwaardigd stotteren: "Ehm dit is eh nieuw, dit zijn de Editors en ehm ze komen uit Engeland, Papillon." Ook geen afkondiging meteen door.
3x SF. En van Borsatan alles wat vorig jaar er in stond op 31 decquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nog 7 te gaan toch? Enn hoeeel van S&F nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |