Only moments away from greatness.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:38 schreef Hamlapjes het volgende:
'Gaan we verder met Eddie Vedder'
So close, Ruud, so close...
Paul zou hem wel makenquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar ik had het tegen Ruud die zei "We gaan verder met Eddie Vedder".
Dit is wel een hele omslachtige manier om Paul Elstak leuk te noemen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het probleem van de laatste twee dagen is dat het bijna allemaal gitaar of nederlandstalig is tegenwoordig. Alles wat dat niet is wordt bij mij wel met gejuich ontvangen.
Oh intussen zijn we al met Eddie Vedder en is die grap ook alweer gemaakt.
Zal misschien ook beeldvorming van mijn kant zijn, omdat ik de top 80 tot 50 vaak niet meer meekreeg.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Puur cijfermatig was 31 vorig jaar 'gewoon' de beste dag trouwens, dat heb ik met de 4851 voor mezelf kunnen bewijzen.
Ja hier ongetwijfeld ook. Sultans School Wish you were here en hotel california staan bij mij gewoon in mn top 20. Maar die zet ik gedurende het jaar nauwelijks nog op. Vandaag hoor ik veel meer platen waar ik plezier uit haal zeg maarquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Puur cijfermatig was 31 vorig jaar 'gewoon' de beste dag trouwens, dat heb ik met de 4851 voor mezelf kunnen bewijzen.
Tim ook wel denk ik.quote:
Laat het gebeurenquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Godver zo ook nog Let it Happen. Ik spuit de hele woonkamer onder inmiddels
Ik ga hem vannacht ook niet horen denk ik. Ben niet heel fit en zonder drank is het ook maar meh...quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Tim ook wel denk ik.
Maar die heb ik dit jaar nog niet gehoord....
Ik slaap doorgaans tussen 4 en 6
Ik ook welquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Tim ook wel denk ik.
Maar die heb ik dit jaar nog niet gehoord....
Ik slaap doorgaans tussen 4 en 6
Er zit ook wel een beetje het platgereden paden gevoel bij, die balans is altijd dun. En middelmaat op plek 67 stoort toch meer dan op plek 1892. Daar kan je zo'n Lola Montez beter hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zal misschien ook beeldvorming van mijn kant zijn, omdat ik de top 80 tot 50 vaak niet meer meekreeg.
Vanavond?quote:
Nee, ik denk dat je radio stuk is.quote:
67..quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zit ook wel een beetje het platgereden paden gevoel bij, die balans is altijd dun. En middelmaat op plek 67 stoort toch meer dan op plek 1892. Daar kan je zo'n Lola Montez beter hebben.
Geen idee of die echt op 67 staat trouwens, ik roep maar wat.
Oh is dat hetquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je radio stuk is.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgend jaar niet meer denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
En bij voorkeur niet via de NPO2 stream waar die plat ge-EQ'd isquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze moet je eigenlijk gewoon met een goede koptelefoon luisteren
Ze liet het maar gewoon gebeurenquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nummertje is duidelijk niet blijven hangen bij @:essnhills
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |