SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Het was me weer een genoegen om deze ketting te maken!quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Chill computerspelletjes gaan spelen
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het was me weer een genoegen om deze ketting te maken!
Thanks!
smakeloos kutland!quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had jij vannacht heel lang op moeten blijven!
Nah, nah, nah, nah.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was wel de laatste écht goeie Beatles
als je onze ( @essnhills en ondergetekende) ketting even terugleest, weet je ongeveer wanneer die komt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Is dat hart al voorbij gekomen?
Eens.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit doet me eigenlijk niet zoveel.
Ik ken mensen met letterlijk de tekst van Roller Coaster op zo'n tegeltje.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:20 schreef Perrin het volgende:
In dit huis zingen we, vechten we, huilen we, bidden we, lachen we, werken we en bewonderen we.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel een beetje de Live, Laugh, Love van de Nederlandse popmuziek.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ken mensen met letterlijk de tekst van Roller Coaster op zo'n tegeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |