Die stond ziek hoog in de snobquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:13 schreef Isorden het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Uiteraard deze versie weer even posten
Ja, het eindigt vast met een banger!quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, geniet maar van deze laatste dagen van het jaar. Altijd de beste dagen.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
LOLA YOUNG GODIN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot 2 a 3 weken geleden haha. Iedereen verwachtte hier dat het nummer de lijst zou halen dus ben het maar gaan opzoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat hart al voorbij gekomen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, het eindigt vast met een banger!
Bohhh pas maar, zelfs de regen vat vlamquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, het eindigt vast met een banger!
Komt vanavond.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Is dat hart al voorbij gekomen?
dat weet ik maar al te goed. Nou ja, anders kun je altijd nog.....quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bohhh pas maar, zelfs de regen vat vlam
Ik neem aan dat A day in the life nog komt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was wel de laatste écht goeie Beatles
Chill computerspelletjes gaan spelenquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat weet ik maar al te goed. Nou ja, anders kun je altijd nog.....
Dan had jij vannacht heel lang op moeten blijven!quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat A day in the life nog komt.
nee joh. Die staat al jaren een stuk lager dan dezequote:Op dinsdag 30 december 2025 17:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat A day in the life nog komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |