Was er iemand overleden in de Bee Gees vorig jaar?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:10 schreef Tussle266 het volgende:
Dat deze zo weinig verval kent is wel gunstig voor Beach Boys liederen in 2026, lijkt me?
Nee er was een coverband.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Was er iemand overleden in de Bee Gees vorig jaar?
alleen als ze stoer genoeg zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zingen ze dan ondertussen Hallelujah?
Als ze de tribute en dood van Wilson nou ff beter hadden gespreid over 2 jaar. Maar Good Vibrations vond ik nog tegenvallend laag staan voor de dood van zo'n grootheid tbhquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:10 schreef Tussle266 het volgende:
Dat deze zo weinig verval kent is wel gunstig voor Beach Boys liederen in 2026, lijkt me?
De beste BeeGee's is Don't Feel Like Dancing van de Scissor Sistersquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel de leukste disco BG overigens. Maar ja, Words, Massachussetts, You Win Again, To Love Somebody.. ze blijven allemaal mooier
KSC CRE RLS 40+ HOB en af en toe nog elders ookquote:
Mocht Barry Wilson overlijden volgend jaar, dan gaan ze misschien nog wel omhoogquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:10 schreef Tussle266 het volgende:
New York Mining Disasterquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel de leukste disco BG overigens. Maar ja, Words, Massachussetts, You Win Again, To Love Somebody.. ze blijven allemaal mooier
Nu is er geen probleem meer, want je hebt hier gepost!quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Heb ik het weer gedaan. Of jullie, toch harder posten maar dan
LOLA YOUNG GODINquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie gaan genieten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Mooi nummer, vind dat The Beegees For Ever dit ook heel mooi coverenquote:
Ik denk eerlijk gezegd dat de covers meer bonuspunten hebben opgeleverd dan de dood of de gladiolen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ze de tribute en dood van Wilson nou ff beter hadden gespreid over 2 jaar. Maar Good Vibrations vond ik nog tegenvallend laag staan voor de dood van zo'n grootheid tbh
Dat zou maar zo kunnenquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mocht Barry Wilson overlijden volgend jaar, dan gaan ze misschien nog wel omhoog
Daar houd jij wel van hequote:Op dinsdag 30 december 2025 17:12 schreef mario390 het volgende:
zingen de band met eingeklemmte ballen
Anders wat gedonder en bliksem voor de sfeer. Ken jii nog iemand die dat voor ze kan regelen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
alleen als ze stoer genoeg zijn.
Lachen om rare babynamen, altijd goedquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Kennen mensen de Tragedeigh subreddit trouwens?
Ik zit zelf niet op reddit want die site vind ik volstrekt onnavigeerbaar, maar heb op andere sites wel weergaven ervan gezien waar ik wel hard om moest lachen
Ja, Barry Gibb (ja ik weet wel hoe hij ech heet) is niet meer de jongstequote:
Mogelijk, Barry was niet heel blij met zo bij tijden 😂quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Is er daar een van dood?
Ik ken wel een goddelijke DJ. Zijn naam is niet Ruud!quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Anders wat gedonder en bliksem voor de sfeer. Ken jii nog iemand die dat voor ze kan regelen?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ken wel een goddelijke DJ. Zijn naam is niet Ruud!
Leuk driemans bandje. Wel jammer dat ze geen drummer hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |