Hahahahha. Laatst had een man als vraag; in het vliegtuig bij het raam of gangpad, overtuig me.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:45 schreef Gibson88 het volgende:
Vanmorgen toch nog een match op Bumble. Haar openingsvraag: Wat is het laatste dat je hebt gekookt ?
Antw. Sperziebonen met Aardappel Duchesse en een schnitzel.
Reactie: vind ik niet lekker, > Match opgeheven...Nou Berder. Met je 42 lijk je meer een zwakzinnige van 10
Dat is ook best treurigquote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahahha. Laatst had een man als vraag; in het vliegtuig bij het raam of gangpad, overtuig me.
Dus ik reageerde; maakt me niet uit, maar ik vlieg liever niet.
Ontmatched.
Jij doet alsof dat allemaal zo simpel te bereiken is met vrouwen die op elke app 200 likes hebben in no-time. Het principe van vraag en aanbod moet je nog uitgelegd worden?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar je bent er kennelijk wel helaas iets gepikeerd over, wat te begrijpen is als ze wel aandacht aan je besteed via app maar uiteindelijk de dates probeert af te ketsen.
Meer als simp dat je uberhaupt 3 weken met haar chat om te hopen dat ze met een vrije dag komt, tis graag of niet.
Draai het om, zorg dat de vrouwen/meiden spijt hebben als ze juist niet op jouw advances ingaan.
Ik vind het geschooi om aandacht van de vrouwen, die bijna nooit serieus op zoek zijn erger dan hopeloze mannetjes die niet aan hun trekken komen. Ik bedoel de laatste categorie pik je er zo uit, die overspoelen je met liefdesverklaringen terwijl je elkaar nog nooit gezien hebt. De eerste categorie is veel hardnekkiger. Die parasiteert op energie van anderen zonder daar ooit wat voor terug te geven (of minimaal).quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:51 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg ook niet dat het bij mij altijd werkt, maar het laatste gevoel dat ik aan een meid wil geven is dat ik desperate ben.
Er zijn wel matches geweest die uiteindelijk na ghosten zelf met initiatief kwamen. We moeten als man soms ook realistisch zijn, als ik zo W00fer hoor praten lijkt het erop dat vele vrouwen alle "macht" hebben.
Dat komt dus omdat veel van die mannen zo wanhopig zijn om maar aandacht te krijgen, dat het zielig wordt. Als een meid niet reageert naar mij dan houdt het voor mij ook direct op. On to the next one.
Juist al dat getrek aan die meiden maakt ze zo dat ze geen spijt hoeven te hebben omdat er toch honderden andere mannen die geen matches krijgen haar wel willen behandelen als prinsesje.
Nou ik ken er genoeg die puur zitten te aandachts-hoeren. Met je gevoelens spelen om zichzelf beter te voelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:33 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik vind het geschooi om aandacht van de vrouwen, die bijna nooit serieus op zoek zijn erger dan hopeloze mannetjes die niet aan hun trekken komen. Ik bedoel de laatste categorie pik je er zo uit, die overspoelen je met liefdesverklaringen terwijl je elkaar nog nooit gezien hebt. De eerste categorie is veel hardnekkiger. Die parasiteert op energie van anderen zonder daar ooit wat voor terug te geven (of minimaal).
Daarom bel ik tegenwoordig altijd vrijwel standaard op. Als ze aangeven niet serieus op zoek te zijn, kan dat 2 dingen betekenen: ik zie jou niet zitten, of ik zie het überhaupt niet zitten en ik zit voor jan lul mijn tijd te verdoen op een datingsite omdat ik geen leven heb. Het is vaak gokken wat het nu eigenlijk is, want als je benoemd dat je een goede baan hebt, haar op kan halen met auto X, veel reizen maakt heeee dan is er weer interesse.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:51 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nou ik ken er genoeg die puur zitten te aandachts-hoeren. Met je gevoelens spelen om zichzelf beter te voelen.
Vorig jaar had ik een date met een vrouw (via Tinder) die doodleuk tijdens de date vertelde net een relatie van 7 jaar achter de rug te hebben... Let wel,net goed en wel 3 weken singleLiep met ons op niks uit, maar twee weken na de date stond we op haar W/a foto weer doodleuk met haar ex-man. Het is werkelijk waar niet te meten. Die hele date zooi is om te
Oh dat herken ik. Als ik een verhaal ophang dat ik geluk heb gehad met BTC en dat ik bakken met poen heb is het opeens interessantquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
Daarom bel ik tegenwoordig altijd vrijwel standaard op. Als ze aangeven niet serieus op zoek te zijn, kan dat 2 dingen betekenen: ik zie jou niet zitten, of ik zie het überhaupt niet zitten en ik zit voor jan lul mijn tijd te verdoen op een datingsite omdat ik geen leven heb. Het is vaak gokken wat het nu eigenlijk is, want als je benoemd dat je een goede baan hebt, haar op kan halen met auto X, veel reizen maakt heeee dan is er weer interesse.
Nouja kijk we horen natuurlijk voornamelijk alleen de verhalen die niet lukken, diegene die matches hebben en wel leuke ervaringen zullen sporadisch posten of sneller in een relatie belanden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:31 schreef W00fer het volgende:
[..]
Jij doet alsof dat allemaal zo simpel te bereiken is met vrouwen die op elke app 200 likes hebben in no-time. Het principe van vraag en aanbod moet je nog uitgelegd worden?
Breeze heeft niet eens een abonnement man, je betaalt daar per datequote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:45 schreef epicbeardman het volgende:
Nouja kijk we horen natuurlijk voornamelijk alleen de verhalen die niet lukken, diegene die matches hebben en wel leuke ervaringen zullen sporadisch posten of sneller in een relatie belanden.
Maar krijg toch wel elke week 2-5 likes dan wel directe matches via Breeze. Enige abonnement dat ik ook heb is een Breeze abonnement dat ik onbeperkt kan liken, hierdoor kan ik de matches ook even terugzien als ik naar links swype en er rechts boven in popup komt "Oeps, je hebt een match gemist"
Bij Tinder krijg je gratis altijd die secret admirer shit en kan je direct profiel zien die je geliked heeft, en ook een notificatie als iemand je geliked heeft, vaak zit deze dan vooraan de stapel van je swypes. (de 2de)
Natuurlijk moet ik begrijpen dat niet iedereen de luxe heeft om al likes binnen te krijgen, maar er is natuurlijk wel net zoals met reviews alleen de mensen die klagen. Als je een relatie via Tinder hebt gekregen ga je niet voordat je de applicatie verwijderd nog even een review achterlaten dat je nu een relatie hebt met 5 sterren, maar diegene die zich uitgebuit voelen natuurlijk wel.
Er zullen vast veel mannen zijn die meer likes krijgen dan ik per week, maar statistisch gezien zijn deze ook weer sneller van de app vertrokken.
Hoe snel vraag jij al naar een telefoonnummer? ik zit niet op die apps om telefoonnummers te sparen, ik vraag vrijwel nooit naar een nummer, je kan toch ook afspreken via de dating app en daarna besluiten of het leuk is om nummers uit te wisselen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
Daarom bel ik tegenwoordig altijd vrijwel standaard op. Als ze aangeven niet serieus op zoek te zijn, kan dat 2 dingen betekenen: ik zie jou niet zitten, of ik zie het überhaupt niet zitten en ik zit voor jan lul mijn tijd te verdoen op een datingsite omdat ik geen leven heb. Het is vaak gokken wat het nu eigenlijk is, want als je benoemd dat je een goede baan hebt, haar op kan halen met auto X, veel reizen maakt heeee dan is er weer interesse.
Bedoelde Bumble bij die tweede.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:49 schreef W00fer het volgende:
[..]
Breeze heeft niet eens een abonnement man, je betaalt daar per date
Voor wat ik zie wil 90% op Tinder eerst videobellen voordat ze op date gaanquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:50 schreef epicbeardman het volgende:
Bellen in mijn generatie is sowieso niet echt done voor de eerste date, daar zou ik mij zelfs als man vraagtekens bij krijgen als de vrouw mij eerst wil bellen voordat ze wil afspreken. Het liefste zou ik wel eens een gesprek willen zien tussen matches van jou en hoe dat dan strandt of eindigt, wat voor toon er wordt aangeslagen haha.
Ik heb Breeze een half jaartje op mijn telefoon gehad. Sommige mannen hier zijn bang dat ze financieel leeglopen op de kosten van de dates bij Breeze. Dat had ik graag gedaan. Maar er is bij mij geen enkele match uit voort gekomen. Ik kwam overigens ook niet veel profielen van vrouwen tegen die ik interessant vond. En dat was kennelijk geheel wederzijds.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:57 schreef epicbeardman het volgende:
Wat wel opvalt is dat er echt een overvloed aan dit soort crazy cat meiden op Breeze en Bumble ect zitten. Maarja die zullen wel ook naar links worden geswyped vanwege hen activistische levensstijl.
Breeze was 7,50, nu al richting de 10 euro. En de geruchten gaan dat als vrouwen niet komen opdagen ze een refund krijgen, omdat vrouwen nu eenmaal de mannen binnenhalen die de melkkoe zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:59 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik heb Breeze een half jaartje op mijn telefoon gehad. Sommige mannen hier zijn bang dat ze financieel leeglopen op de kosten van de dates bij Breeze. Dat had ik graag gedaan. Maar er is bij mij geen enkele match uit voort gekomen. Ik kwam overigens ook niet veel profielen van vrouwen tegen die ik interessant vond. En dat was kennelijk geheel wederzijds.
Videobellen vind ik zo'n onzin. Bovendien ook wel belangst (gaat niet weg hoe veel ik ook oefen), dus dan ben ik ook niet helemaal mezelf. Ik vind het ook een beetje apart om te videobellen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:34 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Voor wat ik zie wil 90% op Tinder eerst videobellen voordat ze op date gaan
Telefoonnummers gek genoeg steeds minder. Videobellen of bellen kan ook via Teams, waar je gewoon kunt bellen zonder je 06 of mail te hoeven geven. Ik zit er niet meer zo op te wachten dat mijn nummer in iemand zijn telefoonlijst eindigt en naar de cloud geupload wordt. Dat zal vast wel al ooit gebeurd zijn, maar ik zit niet op (nog meer) nigeriaanse SCAM te wachten.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hoe snel vraag jij al naar een telefoonnummer? ik zit niet op die apps om telefoonnummers te sparen, ik vraag vrijwel nooit naar een nummer, je kan toch ook afspreken via de dating app en daarna besluiten of het leuk is om nummers uit te wisselen.
Bellen in mijn generatie is sowieso niet echt done voor de eerste date, daar zou ik mij zelfs als man vraagtekens bij krijgen als de vrouw mij eerst wil bellen voordat ze wil afspreken. Het liefste zou ik wel eens een gesprek willen zien tussen matches van jou en hoe dat dan strandt of eindigt, wat voor toon er wordt aangeslagen haha.
[..]
Bedoelde Bumble bij die tweede.
Belangst, hoe wil je dat dan doen bij je werkgever (geen oordeel)?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Videobellen vind ik zo'n onzin. Bovendien ook wel belangst (gaat niet weg hoe veel ik ook oefen), dus dan ben ik ook niet helemaal mezelf. Ik vind het ook een beetje apart om te videobellen.
Afspreken koffietje is prima, hoeft ook maar half uurtje te duren, maar fuck no dat ik ga videobellen zeg.
Op Bumble heb ik een tijdje van die vrouwen gehad die deden alsof ik het meest geweldige ooit was en dat ik snel met hen moest bellen, want ze hadden een GEWELDIG idee. Uiteindelijk bleek het investeren in hun Forex scam shit te zijn. Ze zochten mensen met een winnaarsmentaliteitquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:09 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Oh dat herken ik. Als ik een verhaal ophang dat ik geluk heb gehad met BTC en dat ik bakken met poen heb is het opeens interessant
Nou dit dus. Je spreek in het openbaar af, en indd een kop koffie en het is klaar als het niet klikt. En doorrrquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Videobellen vind ik zo'n onzin. Bovendien ook wel belangst (gaat niet weg hoe veel ik ook oefen), dus dan ben ik ook niet helemaal mezelf. Ik vind het ook een beetje apart om te videobellen.
Afspreken koffietje is prima, hoeft ook maar half uurtje te duren, maar fuck no dat ik ga videobellen zeg.
Oh die pik er direct uit. Als ze na de match na 2 regels al vragen wat voor werk ik doe, en twee regels daarna " Zullen we naar W/a overstappen ? Ik kom hier niet zo vaak". Zijn zogenaamd Yahoo-boys. Nigeriaans mannen of uit Ivoorkust. Regelmatig bij Chees from the Bacon in het programma geweest.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:37 schreef W00fer het volgende:
[..]
Op Bumble heb ik een tijdje van die vrouwen gehad die deden alsof ik het meest geweldige ooit was en dat ik snel met hen moest bellen, want ze hadden een GEWELDIG idee. Uiteindelijk bleek het investeren in hun Forex scam shit te zijn. Ze zochten mensen met een winnaarsmentaliteit
Kees komt daarmee weg onder het mom van journalistiek, maar niet iedereen he....quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:40 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Oh die pik er direct uit. Als ze na de match na 2 regels al vragen wat voor werk ik doe, en twee regels daarna " Zullen we naar W/a overstappen ? Ik kom hier niet zo vaak". Zijn zogenaamd Yahoo-boys. Nigeriaans mannen of uit Ivoorkust. Regelmatig bij Chees from the Bacon in het programma geweest.
Wil nog altijd leren hoe je zo'n ' betaallinkje ' maakt waarmee je toegang krijgt tot de frontcam. Niet illegaal en schijnt ook niet moeilijk te zijn. Maar hoe ? Ik ben niet zo;n techneut. Maar lijkt me wel een keer leuk om te doen om zo;n mofo te naaien.
Fair enough, daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
Kees komt daarmee weg onder het mom van journalistiek, maar niet iedereen he....
Ik hoef niet te bellen bij m'n werkgever. Waarom zou iedereen moeten bellen? Ik e-mail, Whatsapp en loopt persoonlijk even naar iemand toe. Ik hoef eigenlijk nooit te bellen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:33 schreef W00fer het volgende:
[..]
Belangst, hoe wil je dat dan doen bij je werkgever (geen oordeel)?
Ik bedoel of je nu bij een pizzatent werkt, op de vrachtwagen of als advocaat je gaat ooit moeten bellen natuurlijk.
Omdat zo'n beetje elke instantie in Nederland via telefoontjes werkt. De belastingdienst, gemeente, vuilophaaldienst, ziekenhuis, huisarts, apotheek. Je kunt nu niet gaan zeggen dat telefoneren totaal niet meer nodig is en iedereen via Whatsapp werkt.quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik hoef niet te bellen bij m'n werkgever. Waarom zou iedereen moeten bellen? Ik e-mail, Whatsapp en loopt persoonlijk even naar iemand toe. Ik hoef eigenlijk nooit te bellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Momenteel: Happily Bezet.SPOILER: persoonlijk stukjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn heus uitzonderingen - maar die bevestigen 'de regel', toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:36 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
Het daten is complex, ik ben zeker niet de knapste maar ben wel verzorgd en lang. Geen sportschool type maar eerder een nette jongen, ook 1.88 lang en blauwe ogen. Op straat wordt ik ook vaak aangesproken door mensen die iets nodig hebben of zoeken. Kom vertrouwd over.
Heb zelf denk ik het voordeel mee dat ik er ten eerste dus niet uitzie als een tokkie, leuke vriendengroep heb en daarnaast een goede baan, eigen huis en ook naast meerdere talen spreek een visie heb op wat ik wil.
Don't get me wrong ik had allang een relatie kunnen hebben en ook meerdere gehad, maar je echte soulmate vinden doe je niet zo maar. Zeker niet in een wereld waar mannen vaak rechtsdenkend zijn en vrouwen in mijn leeftijdcategorie het tegenovergestelde.Hier ook 1 lang van stof,. maar ik denk dat ik ook wel wat te vertellen heb. Op zo'n moment.quote:Heb de afgelopen paar jaar heel wat dates gehad, denk dat 80% van de dates ook zelfs in 2de dates is geeindigd of meer. Kan wel een boek schrijven ondertussen.
Doordat ik ook Spaans spreek en ook in buitenland heb geswyped en gedate, kom ik er steeds meer achter hoe saai vele Nederlandse meiden zijn, no offense to the girls here. Maar Braziliaanse, Chileense, Colombiaanse en ga zo maar door zijn wel echt next level qua openstaan en visie op de wereld. Veel Nederlandse meiden zijn helemaal gefocust op hen carrière omdat ze niet willen onderdoen aan hen vriendinnen of leven bij een soort van high moral, afkeurend op alles, niet open staan voor gekke dingen, heel gestructureerd en uitgekiend.
Wellicht heeft dit ook met mijn eigen emigratiewens te maken in de toekomst dat ik een voorkeur heb voor buitenlandse meiden die al het lef hebben gehad om vanuit geboorteland naar Nederland te vertrekken.
Daarnaast heb ik ook daadwerkelijk een type, dat is dus zwart haar/donkere ogen of groene ogen (welke mijn huidige "vriendin" heeft)
En deze hele wall of tekst (kan nog wel uren doorgaan) is dan ook de reden dat daten zo moeilijk is en online mensen om de minste en geringste berichten of manier van communiceren de handdoek in de ring gooien.
Helaas is het tegenwoordig INSTA(nt)-gram. En SNAP(-sjet). Alles snel, vluchtig, omdat de aandacht - en de aandacht - er niet bij is, of maar kort vastgehouden kan worden....
Helaasch.
Overigens is bijvoorbeeld SEO daarop ook gebaseerd: als je maar in de Gouden Driehoek, of bij kranten vroeger "Boven de Vouw" terecht kwam, werd je gezien/gelezen.
Kort.
Krachtig.
Titels die Clickbait zijn.
Dat levert clicks, en dus inkomsten op.Hopelijk zit er in mijn korte/kleine rijtje van ex'en wel afdoende aan mensen die dyslectisch zijn, die ook zo hun problemen hadden, en andere grotere of kleinere pijnpunten (denk aan PTSS of andere aandoeningen) om mij in te kunnen leven in hun leven.quote:Er zijn veel intelligente vrouwen in Nederland, die al afkappen als iemand een d/t fout maakt, vrouwen die zich in kringen bevinden waar er raar zou worden opgekeken als ze niet met een man met WO papiertjes aankomt maar met een stratenmaker. Of tal van andere redenen, maar als ik dan zo ook B&B of andere date programma's kijk. Dan valt mij ook wel weer op wat voor enorme horken mannen zijn, hoe sociaal incapabel mensen zijn of awkward. Ook mijn moeder zit op een dating app (heb ik geïnitieerd) en daar zitten ook echt veel kansloze mannen van tussen de 55-70.. ook mannen die zelfs niet eens komen opdagen na afspreken en snel verwijderen en de foto's zijn echt om te lachen.
Dat ik het vol kan houden met hen.
Dat ik kan zeggen dat ik "dyslexie spreek"(of... kan lezen... of is het tegenwoordig ook het T9-virus, of Tiepgriep, of... Autocorrectie-frustratie-vouwtjes...
)
En ja, ik zit ook op een community waar mannen wel vaak horken zijn en zich opdringen.
Met een ongevraagde dick pic. Maar gelukkig kan je dat melden.
Maar het zijn ook... Mensen... met behoeften...
En dan denk ik wel eens: dan is een hond wel iets makkelijker![]()
![]()
Die kan ik wel 'lezen', ik ben namelijk eigenlijk géén Kattenmens.
Maar aaien en knuffelen kan ik ze wel![]()
Dierenliefhebber dan maar, als Kenmerk?
Jammer ... ik doe niet aan Dating Apps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |