abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219698574
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:09 schreef W00fer het volgende:

[..]
Waarom wordt menstrueren voor werkelijk alles als excuus gebruikt? Mannen hebben ook allerlei ziekten, kwalen en kunnen zich daar ook niet achter verschuilen.
Het ging over ovuleren.. niet menstrueren.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219698623
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:09 schreef W00fer het volgende:

[..]
Zij heeft de mogelijkheid om naar een leuke stad te gaan maar zegt het af?
Waarom moet ik meer blij zijn met de date dan zij?
Nee dat laatste hoeft niet.
Maar wat is het probleem? Een date is toch een date?

Maar ok, als jij niet naar een dorp wil en alleen in jouw leuke stad, dan is dat zo.
Moet je achteraf ook niet klagen dat niemand je wil of vrouwen veel te kieskeurig zijn.
Ze hebben zich wel aangeboden.
pi_219699484
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:55 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Dat klinkt als een wedstrijd. Door toe te geven aan haar wens, verlies jij toch niets? Als je om zoiets triviaals als de gemeente waarin je afspreekt al zo moeilijk gaat lopen doen, dan heb je zelf kennelijk ook niet zoveel zin om tijd en energie te steken in het proces om haar te leren kennen. Het zegt dus ook iets over jou. Maar goed, ik vind dat Nederlanders sowieso snel lopen te zeuren over de afstand die zij moeten afleggen voor een date. Alles buiten de eigen stad is al snel 'ver'.
Wat klets je nu eigenlijk. Door toe te geven aan mijn wens, verliest zij toch niks? Ik ben bereid om naar haar dorp te komen, dat wil ze niet, naar mijn stad wil ze niet en dan moet het maar een derde zijn. Dat is toch gewoon onlogisch. Hoeveel moeite moet je willen doen?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_219699512
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:35 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee dat laatste hoeft niet.
Maar wat is het probleem? Een date is toch een date?

Maar ok, als jij niet naar een dorp wil en alleen in jouw leuke stad, dan is dat zo.
Moet je achteraf ook niet klagen dat niemand je wil of vrouwen veel te kieskeurig zijn.
Ze hebben zich wel aangeboden.
Helemaal niet. Ik moest er eerst al om vragen wanneer ze eindelijk na 3 weken een keer een oppas gevonden had, ze kon en nu komt het: 1 uur van huis af, wilde niet met mij gezien worden waar mogelijk bekenden haar zouden zien. Je voelt je onderhand een stuk vuilnis waar madam niet mee gezien kan worden. En dus als iemand wil moet ik alles maar goedvinden :')

[ Bericht 6% gewijzigd door W00fer op 31-12-2025 17:21:48 ]
pi_219700145
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:09 schreef W00fer het volgende:

[..]
Helemaal niet. Ik moest er eerst al om vragen wanneer ze eindelijk na 3 weken een keer een oppas gevonden had, ze kon en nu komt het: 1 uur van huis af, wilde niet met mij gezien worden waar mogelijk bekenden haar zouden zien. Je voelt je onderhand een stuk vuilnis waar madam niet mee gezien kan worden. En dus als iemand wil moet ik alles maar goedvinden :')
Je klinkt een beetje als een simp om eerlijk te zeggen no offence, grow up en wees een man.
Als het al zo veel moeite is ga je toch door naar de volgende match? genoeg vrouwen op de wereld.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219700165
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:37 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je klinkt een beetje als een simp om eerlijk te zeggen no offence, grow up en wees een man.
Als het al zo veel moeite is ga je toch door naar de volgende match? genoeg vrouwen op de wereld.
Nee ik zou een simp zijn als ik aan al haar gekke eisen meewerkte. Als ze nooit weerwoord krijgen gaan ze alles maar normaal vinden.
pi_219700214
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:39 schreef W00fer het volgende:

[..]
Nee ik zou een simp zijn als ik aan al haar gekke eisen meewerkte. Als ze nooit weerwoord krijgen gaan ze alles maar normaal vinden.
Ja dat snap ik ook wel, maar je bent er kennelijk wel helaas iets gepikeerd over, wat te begrijpen is als ze wel aandacht aan je besteed via app maar uiteindelijk de dates probeert af te ketsen.

Meer als simp dat je uberhaupt 3 weken met haar chat om te hopen dat ze met een vrije dag komt, tis graag of niet.

Draai het om, zorg dat de vrouwen/meiden spijt hebben als ze juist niet op jouw advances ingaan.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219700552
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:41 schreef epicbeardman het volgende:
Draai het om, zorg dat de vrouwen/meiden spijt hebben als ze juist niet op jouw advances ingaan.
Vaak gezegd maar dan zijn ze gepikeerd en ben ik de match vaak kwijt. Dat playboy spelen werkt ook maar tot op zekere hoogte.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219700852
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:09 schreef W00fer het volgende:

[..]
Nee zoiets moet je zeker niet goed vinden.
pi_219700860
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar je bent er kennelijk wel helaas iets gepikeerd over, wat te begrijpen is als ze wel aandacht aan je besteed via app maar uiteindelijk de dates probeert af te ketsen.

Meer als simp dat je uberhaupt 3 weken met haar chat om te hopen dat ze met een vrije dag komt, tis graag of niet.

Je hebt niet alles in de hand he. Ik weet niet wanneer die lui gaan reageren. Ik heb 1x met haar gevideogebeld en dat was prima. Het is geen idioot want ze heeft meerdere hoge studies afgerond (voor zover dat wat wil zeggen) maar ik denk dat het iemand is die heel weinig weerwoord in het leven heeft gehad en dus heel veel "verwend" is met weinig poespas. Zulke zitten er helaas veel op internet. Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik echt een doorzetter ben, maar niet meer tegen elke prijs.
pi_219700869
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:56 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Vaak gezegd maar dan zijn ze gepikeerd en ben ik de match vaak kwijt. Dat playboy spelen werkt ook maar tot op zekere hoogte.
Precies, je kan wel de stoere uit gaan hangen, maar uiteindelijk krijg je dan gewoon pikstraf.
pi_219700925
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 18:11 schreef W00fer het volgende:

[..]
Precies, je kan wel de stoere uit gaan hangen, maar uiteindelijk krijg je dan gewoon pikstraf.
Gewoon niet de stoere uithangen dan ^O^

Waar zou je je anders voor doen dan dat je bent? Dat kan je toch niet volhouden.
pi_219701122
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 18:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Gewoon niet de stoere uithangen dan ^O^

Waar zou je je anders voor doen dan dat je bent? Dat kan je toch niet volhouden.
Andersom ook he. Zijn genoeg vrouwen die op de eerste date de grote jan uithangen. Op date 2 krijg je dan wat ze tegenwoordig "trauma bombing" noemen. Dan komen de lijpe exen om het hoekje...
pi_219701181
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:56 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Natuurlijk werkt het ook niet altijd voordelig uit, maar dan weet je wel dat ze haar interesse is veloren of een andere man heeft gematched die beter in haar optiek bij haar past. Of dat ze zelf eventjes helemaal klaar is met daten, we kunnen niet direct weten wat ze de afgelopen dates heeft meegemaakt. Ik heb veel slechte ervaringen gehoord van meiden die gedate hebben. Terwijl ik zelf vrijwel helemaal geen slechte ervaringen heb. (1 Spaanse mss s die ik niet herkende op amsterdam centraal en werd toen pissed off omdat ze dacht dat ik iets "knappers" verwachtte, terwijl ze een muts en sjaal ophad en ik haar niet eens herkende)

Nee maar soms kan je haar ook best het gevoel geven dat je interesse verliest als het maar aan blijft kwakkelen, niet meer direct reageren, wel haar berichten lezen maar niets mee doen. Het is een psychologisch spelletje en helaas is het bij elke match anders, ook voor de man.

Soms is het ook gewoon goed om matches te laten gaan en niet te veel om te bekommeren, dat maakt iemand in mijn ogen ook mannelijk. Te veel trekken aan zo'n meid om een date werkt dus blijkbaar ook niet of werkt zelfs averechts.

Als je dat merkt draai dan de rollen om, gooi gewoon wat op en laat haar met een voorstel komen als ze jouw voorstellen heeft afgewezen, het is echter alleen moeilijk voor mij oordelen omdat ik niet weet hoe jullie chats met de dames gaan.

Vrouwen zijn ook net zoals mannen weird af en toe, ik heb vrijwel echt altijd hele lange en leuke dates. Vaak zelfs zoenend afscheid nemen. Maar kan daarna ook gewoon over zijn, heb zelf ook wel eens verkeerde keuzes gemaakt omdat ik een meid niet daadwerkelijk wil kwetsen.

Ik kan met willekeurige personen op straat uren praten als ik zou willen, dus de dates voelen zich ook altijd erg op hen gemak en omdat ik open ben worden zij dat ook. Alleen denken ze vaak dat ik ze dan leuk vindt omdat ik open ben, maar dat is gewoon mijn persoonlijkheid. Plus wij mannen en dames zijn ook gewoon veel eisend. Een verkeerde opmerking via de chat kan ze verkeerd interpreteren en klaar met je zijn.
pi_219701226
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 18:28 schreef epicbeardman het volgende:
Nee maar soms kan je haar ook best het gevoel geven dat je interesse verliest als het maar aan blijft kwakkelen, niet meer direct reageren, wel haar berichten lezen maar niets mee doen. Het is een psychologisch spelletje en helaas is het bij elke match anders, ook voor de man.
I know, maar dan ben je wel oneindig lang bezig. En je weet nooit echt of die tactiek wel of niet gewerkt had. Stel dat je daardoor echt een leuk iemand mis hebt gelopen.
pi_219701599
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:08 schreef W00fer het volgende:
Wat klets je nu eigenlijk. Door toe te geven aan mijn wens, verliest zij toch niks? Ik ben bereid om naar haar dorp te komen, dat wil ze niet, naar mijn stad wil ze niet en dan moet het maar een derde zijn. Dat is toch gewoon onlogisch. Hoeveel moeite moet je willen doen?
Het klinkt gewoon alsof jullie niet bij elkaar passen. Prima. Volgende! Ook als die volgende lang op zich laat wachten. Je hele relaas komt op mij gewoon ontzettend emotioneel over. Gezeik over iemand met wie het toch nooit wat zou zijn geworden. Zij wil afspreken in een suf dorp. Jij niet. Nou, dan weet je 't toch al? Jullie passen niet bij elkaar. Althans, niet op dit moment. Jammer. Volgende! Het is een van de redenen dat ik geen weken met een dame wil gaan chatten. Gewoon z.s.m. op date, omdat je elkaar bij een fysieke ontmoeting veel sneller leert kennen. Durft ze dat niet? Dan zijn wij sowieso geen match.
pi_219701963
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 18:51 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Het klinkt gewoon alsof jullie niet bij elkaar passen. Prima. Volgende! Ook als die volgende lang op zich laat wachten. Je hele relaas komt op mij gewoon ontzettend emotioneel over. Gezeik over iemand met wie het toch nooit wat zou zijn geworden. Zij wil afspreken in een suf dorp. Jij niet. Nou, dan weet je 't toch al? Jullie passen niet bij elkaar. Althans, niet op dit moment. Jammer. Volgende! Het is een van de redenen dat ik geen weken met een dame wil gaan chatten. Gewoon z.s.m. op date, omdat je elkaar bij een fysieke ontmoeting veel sneller leert kennen. Durft ze dat niet? Dan zijn wij sowieso geen match.
Op basis van 1 aparte keus kun je niet bepalen of je wel of niet bij iemand past. Op basis van haar zeurderige gedrag om maar 1u van huis af te kunnen weet je ook nog weinig, want wellicht is iemand die dag slecht in zijn vel. Het hele plaatje was vermoeiend, en het is dan jammer dat zo iemand niet een keer een spiegel voor zich krijgt om daaraan te werken. Jij noemt het emotioneel, ik noem het gewoon het benoemen van hoe erg het gesteld is tegenwoordig met de liflafjes die mensen allemaal maar normaal zijn gaan worden. Als je daar als man niet in meegaat ben jij diegene die "hun grenzen niet respecteert" hou nou toch op zeg :')
pi_219702043
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 18:23 schreef W00fer het volgende:

[..]
Andersom ook he. Zijn genoeg vrouwen die op de eerste date de grote jan uithangen. Op date 2 krijg je dan wat ze tegenwoordig "trauma bombing" noemen. Dan komen de lijpe exen om het hoekje...
Ik heb geen idee wat trauma bombing betekent :@
Wel dat het een term uit de fuiken is.

Iedereen moet zoveel mogelijk zichzelf zijn. Je wint er niets mee.
pi_219702858
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 19:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik heb geen idee wat trauma bombing betekent :@
Wel dat het een term uit de fuiken is.

Iedereen moet zoveel mogelijk zichzelf zijn. Je wint er niets mee.
Trauma bonding bedoelde diegene.
pi_219703096
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 19:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Trauma bonding bedoelde diegene.
Ja? Want volgens mij gebruikte Ansa ook het woord trauma bombing?
pi_219703252
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 20:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja? Want volgens mij gebruikte Ansa ook het woord trauma bombing?
Oh, ik ken alleen dat eerste. Maar zou ook kunnen idd
pi_219703265
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 19:16 schreef W00fer het volgende:

[..]
Op basis van 1 aparte keus kun je niet bepalen of je wel of niet bij iemand past. Op basis van haar zeurderige gedrag om maar 1u van huis af te kunnen weet je ook nog weinig, want wellicht is iemand die dag slecht in zijn vel. Het hele plaatje was vermoeiend, en het is dan jammer dat zo iemand niet een keer een spiegel voor zich krijgt om daaraan te werken. Jij noemt het emotioneel, ik noem het gewoon het benoemen van hoe erg het gesteld is tegenwoordig met de liflafjes die mensen allemaal maar normaal zijn gaan worden. Als je daar als man niet in meegaat ben jij diegene die "hun grenzen niet respecteert" hou nou toch op zeg :')
In dat laatste geef ik je helemaal gelijk. Dat "zeurderige gedrag" en het vermoeiende contact zouden voor mij ook redenen zijn om (emotioneel) meer afstand te nemen. Eén aparte keuze is geen red flag. Maar geef er een paar en de conclusie is misschien gerechtvaardigd dat het contact niet leuk genoeg is en/of dat wij niet goed genoeg bij elkaar passen. En andersom krijgen vrouwen, denk ik, ook heel wat gezeur en moeilijkdoenerij van mannen te verduren. Het is zaak daar niet te verzuurd door te worden.
pi_219703269
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 20:18 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Oh, ik ken alleen dat eerste. Maar zou ook kunnen idd
Even wachten op @W00fer dan zijn we zeker :)
pi_219703328
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 20:18 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
In dat laatste geef ik je helemaal gelijk. Dat "zeurderige gedrag" en het vermoeiende contact zouden voor mij ook redenen zijn om (emotioneel) meer afstand te nemen. Eén aparte keuze is geen red flag. Maar geef er een paar en de conclusie is misschien gerechtvaardigd dat het contact niet leuk genoeg is en/of dat wij niet goed genoeg bij elkaar passen. En andersom krijgen vrouwen, denk ik, ook heel wat gezeur en moeilijkdoenerij van mannen te verduren. Het is zaak daar niet te verzuurd door te worden.
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 20:18 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Ik heb haar aangeschreven, gemaild, en uiteindelijk ook de datum voorgesteld om af te spreken. Ergens houdt de goodwill ook op he.
pi_219703338
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 20:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Even wachten op @:W00fer dan zijn we zeker :)
https://www.reddit.com/r/(...)e_of_trauma_bombing/

TLDR: de mensen die op date 1 of date 2 al hun ziekten, ellende en exen op tafel flikkeren omdat ze niks anders om over te praten hebben.

Dacht je nou echt dat ik Ansa was :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')