abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219819585
Wat mij veelal opvalt bij Happn/Bumble. dat vrouwen ook vooral gefixeerd zijn op zeer diepgaande gesprekken te kunnen voeren. Dit ook vermelden in hun profiel. Alsof elk gesprek een zeer uitgebreide psychoanalyse moet worden.

Daarnaast zoeken ze absoluut geen oppervlakkigheid. Maarrr je voelt hem al komen, de man moet minstens 1.85+ zijn, master diploma hebben, blauwe ogen, succesvol ,huisje etc.

Over oppervlakkig gesproken. Ze hebben zelfde de diepgang van een plas water op straat.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219820283
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:09 schreef Gibson88 het volgende:
Wat mij veelal opvalt bij Happn/Bumble. dat vrouwen ook vooral gefixeerd zijn op zeer diepgaande gesprekken te kunnen voeren. Dit ook vermelden in hun profiel. Alsof elk gesprek een zeer uitgebreide psychoanalyse moet worden.
Ik zie dat ook wel eens, maar zeker niet constant. De één wil diepgaande gesprekken, de ander wil voornamelijk humor. Ieder z'n ding.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219820584
quote:

Daarnaast zoeken ze absoluut geen oppervlakkigheid. Maarrr je voelt hem al komen, de man moet minstens 1.85+ zijn, master diploma hebben, blauwe ogen, succesvol ,huisje etc.

Over oppervlakkig gesproken. Ze hebben zelfde de diepgang van een plas water op straat.
Ik heb zelf al deze dingen ( al ben ik geen mannenlengte), dus waarom zou jij boven je league mogen reiken en ik niet?
  Moderator / Colorchick maandag 12 januari 2026 @ 19:46:56 #279
382129 crew  Donna
pi_219820663
quote:
Ik heb het niet in mijn profiel, maar vind het wel belangrijk dat een gesprek een beetje loopt. Met sommige mensen gaat dat gewoon echt super makkelijk, maar met heel veel mannen (ik zeg mannen want ik date geen vrouwen dus die kant ken ik niet) valt er amper een gesprek te voeren online.
pi_219820779
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:43 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik heb zelf al deze dingen ( al ben ik geen mannenlengte), dus waarom zou jij boven je league mogen reiken en ik niet?
Deze snap ik niet helemaal. Dit bedoel ik helemaal niet.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219820817
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:46 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik heb het niet in mijn profiel, maar vind het wel belangrijk dat een gesprek een beetje loopt. Met sommige mensen gaat dat gewoon echt super makkelijk, maar met heel veel mannen (ik zeg mannen want ik date geen vrouwen dus die kant ken ik niet) valt er amper een gesprek te voeren online.
Nee precies. Ik vind diepgang ook belangrijk maar ga het niet forceren en de druk er op zetten. Bij mij komt de diepgang van nature of niet. Ligt er helemaal aan. Je merkt gauw genoeg of het klikt. Hoeft er ook niks 'gespeeld' te worden.
Ook in moeilijke tijden.
  Forum Admin maandag 12 januari 2026 @ 20:06:48 #282
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_219820932
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:53 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Deze snap ik niet helemaal. Dit bedoel ik helemaal niet.
Ze wil weer even haar stokpaardjes opnoemen, bang dat we het vergeten.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_219820966
quote:
de man moet minstens 1.85+ zijn, master diploma hebben, blauwe ogen, succesvol ,huisje etc.

Ik ken dus oprecht niemand in mijn omgeving die op deze manier date . Natuurlijk heeft ieder zo zijn voorkeuren maar zo’n oppervlakkig lijstje heb ik nooit voorbij zien komen/gehoord.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_219821000
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 20:09 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ik ken dus oprecht niemand in mijn omgeving die op deze manier date . Natuurlijk heeft ieder zo zijn voorkeuren maar zo’n oppervlakkig lijstje heb ik nooit voorbij zien komen/gehoord.
Misschien dat het dan aan mij ligt en de algoritme die ik zelf creëer. Ik moet anders gaan swipen :P
Ook in moeilijke tijden.
pi_219821240
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 16:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ken Happn niet, maar bij de meeste datingapps en sites kun je wel een stukje over jezelf vertellen. Zou je daar niet een kleine toelichting in kwijt kunnen?
Dat kan inderdaad. En de reacties van @Lenny77 en @Ansa laten ook eigenlijk zien wat ik al een beetje vreesde: die categorie is besmet. Dan moet ik toch maar 'ns mijn profiel gaan veranderen.
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 20:41:01 #286
441859 crew  Lenny77
pi_219821287
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 20:36 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Dat kan inderdaad. En de reacties van @:Lenny77 en @:Ansa laten ook eigenlijk zien wat ik al een beetje vreesde: die categorie is besmet. Dan moet ik toch maar 'ns mijn profiel gaan veranderen.
Hopelijk brengt het je iets moois O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219822387
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 16:15 schreef Ansa het volgende:
Ik zou willen dat iedereen netjes op de voor hen bedoelde app bleef. ENM op Feeld en evt Tinder, monogame LTR op Bumble etc.
Dat zou natuurlijk leuk zijn, maar de meeste dating sites en apps richten zich nu eenmaal niet op een bepaalde doelgroep of op bepaalde relatievormen.
pi_219822849
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 09:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nouja loop eens een middagje door het winkelcentrum en je ziet gewoon een hoop stellen lopen van allerlei soorten en maten. Van knap tot lelijk en van arm tot rijk. Blijkbaar kan dat gewoon.

En dat mensen bij online daten niet altijd op de netste manier afwijzen, dat is ook intussen niks nieuws meer. De dingen waar je over klaagt maakte ik ook al eens mee toen ik als 18 jarige wel eens probeerde via TMF chat meiden te scoren. Dan is meer dan 20 jaar geleden. En toen mijn datingperiode was tussen 2017 en 2020, heb ik ze ook allemaal mee mogen maken. Het hoort een beetje bij online daten, waar je elkaar verder totaal niet kende.

Alleen is het totaal onzinnig om je er zo over op te gaan winden. Het gaat niet veranderen. Bovendien of ze je nou hoffelijk afwijst of op een asomanier. Het eindresultaat is hetzelfde. Geen wederzijdse klik, dus geen vervolg.

Maar kennelijk zijn veel vrouwen aanvankelijk toch wel in je geinteresseerd, anders had je geen gesprekken of dats. Dus als dat zo vaak mis gaat, is er wellicht iets in je gedrag dat vrouwen onprettig vinden. Kan heel onbewust zijn. Maar wel iets om naar te kijken. Werkt iig beter dat klagen.
Maar wie zegt dat het aan mij ligt? Wie weet wijzen die vrouwen tig mannen af.
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 13 januari 2026 @ 06:20:20 #289
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219822967
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 02:32 schreef W00fer het volgende:

[..]
Het ligt idd aan jou.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 13 januari 2026 @ 08:15:26 #290
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219823245
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 02:32 schreef W00fer het volgende:

[..]
Mogelijk, maar zelf ben je de constante factor in je probleem.

Kijk het is niet raar als een date op niets uit loopt. Niet iedereen kan elkaar aantrekkelijk vinden immers. Een date of zelfs maar een eerste contactje is een beetje aan elkaar snuiven en dan kijken of er wat in zit. En in veel gevallen is het antwoord "Nee, er zit geen potentie in". Dat hoort erbij.

Als je echter heel veel dates en contactjes hebt, en het loop echt altijd uit op een teleurstelling, dan is dat niet normaal meer. Zeker als vrouwen dat ook nog altijd op een nare manier doen. Dan is er mogelijk iets in je gedrag dat vrouwen als heel onprettig ervaren.

En dat kan best wat zijn waar je je helemaal niet van bewust bent en je ook de beste bedoelingen hebt. Maar blijkbaar werkt het tegen je. En je lost het enkel op door eerst te erkennen dat het zo zou kunnen zijn. De wereld zal zich immers niet aan jou aanpassen.
pi_219826217
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 08:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Mogelijk, maar zelf ben je de constante factor in je probleem.

Kijk het is niet raar als een date op niets uit loopt. Niet iedereen kan elkaar aantrekkelijk vinden immers. Een date of zelfs maar een eerste contactje is een beetje aan elkaar snuiven en dan kijken of er wat in zit. En in veel gevallen is het antwoord "Nee, er zit geen potentie in". Dat hoort erbij.

Als je echter heel veel dates en contactjes hebt, en het loop echt altijd uit op een teleurstelling, dan is dat niet normaal meer. Zeker als vrouwen dat ook nog altijd op een nare manier doen. Dan is er mogelijk iets in je gedrag dat vrouwen als heel onprettig ervaren.

En dat kan best wat zijn waar je je helemaal niet van bewust bent en je ook de beste bedoelingen hebt. Maar blijkbaar werkt het tegen je. En je lost het enkel op door eerst te erkennen dat het zo zou kunnen zijn. De wereld zal zich immers niet aan jou aanpassen.
Ik vind dit een hoop jijbakken en op de man spelen. Ik ga niet mee met je engagement farming om een ander voor schut te zetten terwijl je jezelf niet kwetsbaar opstelt, geen cases inbrengt en puur hier komt om modder te gooien in plaats van een maatschappelijk fenomeen te bespreken. Jij was er niet bij bij de dates en het onbeschofte gedrag is niet nieuw zeg maar. Meerdere mannen ervaren dat. Als zij er wel of niet een probleem van maken is dat niet mijn zaak. Ik hoef ook niet alles van een ander te pikken.
pi_219826229
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 06:20 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Het ligt idd aan jou.
Waar zijn jouw verhalen en mislukkingen, want je kan wel uithalen naar iemand maar waar is jouw inbreng eigenlijk?
  dinsdag 13 januari 2026 @ 17:57:09 #293
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219826555
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:07 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ik vind dit een hoop jijbakken en op de man spelen. Ik ga niet mee met je engagement farming om een ander voor schut te zetten terwijl je jezelf niet kwetsbaar opstelt, geen cases inbrengt en puur hier komt om modder te gooien in plaats van een maatschappelijk fenomeen te bespreken. Jij was er niet bij bij de dates en het onbeschofte gedrag is niet nieuw zeg maar. Meerdere mannen ervaren dat. Als zij er wel of niet een probleem van maken is dat niet mijn zaak. Ik hoef ook niet alles van een ander te pikken.
Wat is er precies op de man spelen aan de suggestie dat je misschien zelf een aandeel in hebt in waar je voortdurend tegenaan loopt. Het is geen kritiek maar een oproep tot zelfreflectie. Volgens mij blijf ik daar heel netjes in. En ik was inderdaad niet bij je dates. Maar vind je het een hele rare suggestie dat als het bij jou altijd fout gaat, en bij anderen niet, dat er dan een patroon is?

Overigens heb ik over mezelf aangegeven dat ik zo ongeveer iedere date- en versierfout die je kan bedenken gemaakt en ben ook vaak op een onbeschofte of laffe manier geditched door vrouwen. Maar ik heb nooit ook maar overwogen dat tot maatschappelijk probleem te verheffen. Uiteindelijk gelden er een aantal dingen
1. Niet iedere vrouw kan mij leuk/aantrekkelijk vinden
2. Sommige vrouwen zijn gewoon kutwijven, is niks nieuws en doe je niks aan. Maar dat zijn de lang niet allemaal.
3. Veel vrouwen wijzen je onvriendelijker/laffer af als je ze een naar onprettig gevoel hebt gegegeven
4. In sommige gevallen heb ik zelf stommiteiten begaan waardoor ik kansen verknald heb

Bij iedere mislukte dat eheb ik altijd nagedacht wat er gebeurde. Bij 1 tm 2 kon ik er niks aan doen, shit happens. Maar bij nr 3 en 4 zorgde ik dat ik die fout niet nog eens maakte. En dan kun je groeien.

Kijk je kan mijn opmerkingen afdoen als modder gooien en lekker stellen dat het allemaal aan de vrouwen zelf ligt en jij niks fout doet. Maar dan ben je over tien jaar nog steeds aan het klagen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Hexagon op 13-01-2026 20:09:21 ]
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 20:04:31 #294
441859 crew  Lenny77
pi_219827616
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:07 schreef W00fer het volgende:

[..]
Engagement farming...
Jij zit duidelijk ook al in de fuik

-O-
pi_219827769
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wat is er precies op de man spelen aan de suggestie dat je misschien zelf een aandeel in hebt in waar je voortdurend tegenaan loopt. Het is geen kritiek maar een oproep tot zelfreflectie. Volgens mij blijf ik daar heel netjes in. En ik was inderdaad niet bij je dates. Maar vind je het een hele rare suggestie dat als het bij jou altijd fout gaat, en bij anderen niet, dat er dan een patroon is?

Overigens heb ik over mezelf aangegeven dat ik zo ongeveer iedere date- en versierfout die je kan bedenken gemaakt en ben ook vaak op een onbeschofte of laffe manier geditched door vrouwen. Maar ik heb nooit ook maar overwogen dat tot maatschappelijk probleem te verheffen. Uiteindelijk gelden er een aantal dingen
1. Niet iedere vrouw kan mij leuk/aantrekkelijk vinden
2. Sommige vrouwen zijn gewoon kutwijven, is niks nieuws en doe je niks aan. Maar dat zijn de lang niet allemaal.
3. Veel vrouwen wijzen je onvriendelijker/laffer af als je ze een naar onprettig gevoel hebt gegegeven
4. In sommige gevallen heb ik zelf stommiteiten begaan waardoor ik kansen verknald heb

Bij iedere mislukte dat eheb ik altijd nagedacht wat er gebeurde. Bij 1 tm 2 kon ik er niks aan doen, shit happens. Maar bij nr 3 en 4 zorgde ik dat ik die fout niet nog eens maakte. En dan kun je groeien.

Kijk je kan mijn opmerkingen afdoen als modder gooien en lekker stellen dat het allemaal aan de vrouwen zelf ligt en jij niks fout doet. Maar dan ben je over tien jaar nog steeds aan het klagen.
Nogmaals wie zegt dat het bij anderen niet fout gaat? Jij doet uitspraken op basis van N=1.

Als jij alles ziet als schoolmeestertje gaat niemand naar je luisteren.
Als jij de maatschappelijke ontwikkeling niet wilt zien die ik in een video hierboven heb gepost, dan ga je mij dus afwijzen op iets wat gewoon publiekelijk besproken wordt.
pi_219827781
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Engagement farming...
Jij zit duidelijk ook al in de fuik

-O-
Nee hoor, ik vind het alleen goedkoop scoren met 1 meningkje waar de meelopertjes dan heel gemakkelijk likes op geven, maar een mening die ze niet zo goed uitkomt krijgt geen likes. Je ziet dat veelvuldig online, op elk platform. De troller krijgt de likes. Het grootste alfamannetje ook, want hij heeft de grootste pik en bij hem lukt alles.
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 20:24:54 #297
441859 crew  Lenny77
pi_219827917
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:15 schreef W00fer het volgende:

[..]
Nee hoor, ik vind het alleen goedkoop scoren met 1 meningkje waar de meelopertjes dan heel gemakkelijk likes op geven, maar een mening die ze niet zo goed uitkomt krijgt geen likes. Je ziet dat veelvuldig online, op elk platform. De troller krijgt de likes. Het grootste alfamannetje ook, want hij heeft de grootste pik en bij hem lukt alles.
Ik lees bij jou gewoon erg veel boosheid en teleurstelling. Je gaat dit bijna niet kunnen verbergen op een date, je gaat dit op de één of andere manier onbewust uitstralen.
Zoals een ander al zei: je krijgt duidelijk likes, je hebt dates. Je moet er dus echt wel ok uitzien om de apps te kunnen verslaan als man. Je zit dus bij de top.
Is er iets bij jezelf waarvan je zou kunnen bedenken dat het hun ergens afschrikt?

Als ik naar mijzelf kijk: ik ben lang. Ik merk dat mannen daar best wel problemen mee hebben. Dan heb ik nogal laag ingeplante wenkbrauwen dus ik kijk best kwaad ook al ben ik het niet. Als laatste ben ik nogal een rare dus ik heb het over aparte onderwerpen en dat vindt de doorsnee man ook maar een beetje raar. Oja, ik kleed mij als een vrouwelijke versie van Sheldon uit The Big Bang Theory en dus niet vrouwelijk, dat zal ook best wel een afknapper zijn voor velen.
(op zich jammer voor hun want onder die kledij heb ik een best wel ok lijf voor een oudere vrouw te zijn :P )
  dinsdag 13 januari 2026 @ 20:42:06 #298
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219828092
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:14 schreef W00fer het volgende:

[..]
Nogmaals wie zegt dat het bij anderen niet fout gaat? Jij doet uitspraken op basis van N=1.
Anderen krijgen relaties, gaan samenwonen etc Dus ja dan is het daar wel goed gegaan.

quote:
Als jij alles ziet als schoolmeestertje gaat niemand naar je luisteren.
Als jij de maatschappelijke ontwikkeling niet wilt zien die ik in een video hierboven heb gepost, dan ga je mij dus afwijzen op iets wat gewoon publiekelijk besproken wordt.
Prima als je niet wenst te luisteren en liever klaagt en schuilt achter zogenaamde maatschappelijke ontwikkelngen. Maar als je doet wa je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg.
pi_219828215
Ah en nu ook weer. Week lang een match op Happn. 0 reactie. Nou heb ik tussen elk bericht 3 dagen gewacht. Iets van : Wat is het leukst dat er op de planning staat en wat is het minst leuke ? 3e vraag voordat ik werd geblokkeerd: Komen mijn vragen wel goed door ? :') Die hele date-app-wereld is zo intens treurig. Als je zo met al je matches om gaat wil ik niet weten wat voor een gifbeker je irl bent.
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 21:04:04 #300
441859 crew  Lenny77
pi_219828311
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:55 schreef Gibson88 het volgende:
Ah en nu ook weer. Week lang een match op Happn. 0 reactie. Nou heb ik tussen elk bericht 3 dagen gewacht. Iets van : Wat is het leukst dat er op de planning staat en wat is het minst leuke ? 3e vraag voordat ik werd geblokkeerd: Komen mijn vragen wel goed door ? :') Die hele date-app-wereld is zo intens treurig. Als je zo met al je matches om gaat wil ik niet weten wat voor een gifbeker je irl bent.
Toch wel spijtig ja.. match dan niet he..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')