Ik kan dit echt niet handlen. Dit is echt maar marginaal beter dan Bente.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Welnee, kan prima één keer per jaar.
Beste goocheltrucquote:
Dat was ook meteen het laatste liedje in het Frans toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:55 schreef LTVDK het volgende:
2 Duitstalige en 1 Franstalige plaat dit uur
Waarom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Er komt nog wel een Franstalige titel zie k zo snelquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was ook meteen het laatste liedje in het Frans toch?
Nee, nog iets met Rotterdam 2021quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was ook meteen het laatste liedje in het Frans toch?
Ja, voor mij is Brussel ongeveer even ver als de Amsterdamse zalen. En afgelopen jaar was het vanaf de locaties waar ik werkte soms zelfs dichterbij, dus ideaal voor doordeweeksquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is van hier niet om de hoek zullen we maar zeggen.
Het lijkt wel lentequote:Op dinsdag 30 december 2025 14:57 schreef essnhills het volgende:
Ik ga nog even van de zonnestralen genieten
Niet komend uur maar het uur erop stemplaatgenot
Oja, die hebben we nog.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, nog iets met Rotterdam 2021
Heimwee nu naar de Lente van 2022, jij ook?! @Scorpion_17quote:
Hier zijn ze nu ook ineens aan het knallenquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:01 schreef Gretzl het volgende:
Waarom zoveel aandacht voor de vuurwerktraditie in zo'n beetje elk journaal![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is traditiequote:Op dinsdag 30 december 2025 15:01 schreef Gretzl het volgende:
Waarom zoveel aandacht voor de vuurwerktraditie in zo'n beetje elk journaal![]()
![]()
![]()
![]()
Satisfaction, hun grootste hit, nu het meest gedateerd..quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
346 Paradise - Coldplay![]()
345 No One Knows - Queens Of The Stone Age![]()
![]()
344 The Great Gig In The Sky - Pink Floyd![]()
343 Atemlos Durch Die Nacht (Albumversie) - Helene Fischer![]()
342 Ren Lenny Ren - Acda en De Munnik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
341 Through The Looking Glass - DI-RECT![]()
340 Jesus To A Child - George Michael![]()
339 (I Can't Get No) Satisfaction - The Rolling Stones![]()
![]()
338 Whiskey In The Jar - Metallica![]()
337 Psycho - Muse![]()
336 Mamma Mia - ABBA![]()
335 Lose Control - Teddy Swims
Omdat ze denken dat het de laatste keer zal zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:01 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
WHATEVER YOU WANT, WHATEVER YOU LIKEEEEquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Woodhouse - Ratajski kun je missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Nice!quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo mn oudejaarsavond pubquiz eindelijk af.
Maar toch ben ik wel wat in België geweest voor concerten, maar eigenlijk alleen festivals en Neil Youngquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, voor mij is Brussel ongeveer even ver als de Amsterdamse zalen. En afgelopen jaar was het vanaf de locaties waar ik werkte soms zelfs dichterbij, dus ideaal voor doordeweeks
RIP AZ.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Nee, dat is Something Just Like Thisquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:06 schreef En1gma het volgende:
Dit is wel het meest wanstaltige nummer van Coldplay dat er is hè?
Bedankt, nu heb ik die weer in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat is Something Just Like This
quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar toch ben ik wel wat in België geweest voor concerten, maar eigenlijk alleen festivals en Neil Young
[ afbeelding ]
Nog steeds wel een indrukwekkend overzichtquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar toch ben ik wel wat in België geweest voor concerten, maar eigenlijk alleen festivals en Neil Young
[ afbeelding ]
Trix was ook een festival (Desertfest 2021), over die drie podia daar. Geweldige venue wel om lekker bandjes te kijken in festivalvorm.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Nog steeds wel een indrukwekkend overzicht
Aardig veel gigs in Trix, ook een leuk zaaltje
Insert vrachtwagens.gifquote:
Neh dat is Viva La Vidaquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:06 schreef En1gma het volgende:
Dit is wel het meest wanstaltige nummer van Coldplay dat er is hè?
Ja, zijn het dichtst bij, maar een andere reden is dat ze opkwamen in 2004/05 toen ik een club uit ging kiezen. Mijn vader is voor Ajaxquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:09 schreef Gretzl het volgende:
Ben jij trouwens AZ-fan @:dagoduck, vanwege het deel van het land waar je woont?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |