Gewoon fonetisch! Fake it till you make it enzoquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:29 schreef BillDauterive het volgende:
Deze zou ik wel een keer willen karaokeën, maar ik ben zo slecht in Frans.
Had je een polonaise verwacht?quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:31 schreef butz0rs het volgende:
Dode bedoening in het cafe bij dit nummer. Hierop zal wel vooral door boomers gestemd zijn.
Wij zijn niet van de Jiskefet-generatie.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een muskietenpak>in mn pietenpak
Je kunt er ook niet veel op. Misschien heeel rustig schuifelen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:31 schreef butz0rs het volgende:
Dode bedoening in het cafe bij dit nummer. Hierop zal wel vooral door boomers gestemd zijn.
een polonaise zou wel op zijn plek zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:31 schreef butz0rs het volgende:
Ja dat men hier niet de polonaise op instart is een gotspequote:Op dinsdag 30 december 2025 14:31 schreef butz0rs het volgende:
hahaaa, suckerrrrsquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij zijn niet van de Jiskefet-generatie.
Ik vind hem ook heel mooi, maar ja. 44. Ook al 'jong belegen'.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:31 schreef butz0rs het volgende:
Jeetjequote:Op dinsdag 30 december 2025 14:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn moeder is ook overleden in 2006 op 55 jarige leeftijd. Komt wel dichtbij zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |