Ja The Boxer en Barcelona allebei. Heart of Gold ook al.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit zat een paar jaar terug nog diep in de laatste nacht btw.
Lol neequote:Op dinsdag 30 december 2025 13:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij was van die familie Treurniet?
Volume vol openquote:
Heart of Gold moet je wel tot 2014 al teruggaan wil je m diep in de laatste nacht hebben gehad.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja The Boxer en Barcelona allebei. Heart of Gold ook al.
Gelukkig nu diep in de ochtendquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit zat een paar jaar terug nog diep in de laatste nacht btw.
Zoveel beter dan ditquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:43 schreef Gretzl het volgende:
Origineel van Stef Bos
Bekijk deze YouTube-video
Worn Down Pianoquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Samen met Vangelis wordt het niet veel meer kitscherig dan dit.![]()
En toch mag het erin.
Valensia - Gaia is ook wel kitscherig tbhquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Samen met Vangelis wordt het niet veel meer kitscherig dan dit.![]()
En toch mag het erin.
Stemplaatquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Valensia - Gaia is ook wel kitscherig tbh
bat out of hell hoort niet in dit rijtjequote:Op dinsdag 30 december 2025 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is voor mij de meest kitscherige uit de lijst, gevolgd door Bat Out of Hell en Music.
Dat is opperkitsch. Maar wel leuke opperkitsch.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
bat out of hell hoort niet in dit rijtje
Eloise welquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
bat out of hell hoort niet in dit rijtje
Wel gewoon mooi nummer hoor, daar niet vanquote:
1 van de minst kitscherige van het albumquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is opperkitsch. Maar wel leuke opperkitsch.
Ik heb worn down piano genot gemist vanmorgenquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is voor mij de meest kitscherige uit de lijst, gevolgd door Bat Out of Hell en Music. Daarna Gaia en Conquest of Paradise denk ik
Ghost Love Score had er ook wel bij gemogenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |