kwaliteitsverschilletjequote:Op dinsdag 30 december 2025 09:46 schreef Gehenna het volgende:
De snob heeft nu when the music ends van the doorstot straks
De muziek is hier inderdaad ook even voorbij.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:46 schreef Gehenna het volgende:
De snob heeft nu when the music ends van the doorstot straks
Mwah heb dat wel vaker gehad, ze hebben een paar nummers die wel luisterbaar zijn en er staat elk jaar meer pure aids in de lijstquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:46 schreef 4-elements het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik S&F beter vind dan het vorige nummer.
Vooral heel generiek, maar ze hebben een stuk vervelender ja.quote:
Die krijgen een enorme Pinkpop bonus nadat zij het meest legendarische concert sinds Pearl Jam hebben gegevenquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:47 schreef alopio het volgende:
de komende jaren zijn wij nog niet van deze meuk af vrees ik
nou leuk, ga dan nu maar ontbijt maken!quote:
ik walg nu alquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die krijgen een enorme Pinkpop bonus nadat zij het meest legendarische concert sinds Pearl Jam hebben gegeven
Ik zit al te googlen...quote:
Het vorige nummer was Paul de Leeuw... Dat is echt tenenkrommend slecht. Dit ook, maar net iets minder.quote:
Dat dus!quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral heel generiek, maar ze hebben een stuk vervelender ja.
liever Paul dan deze meukquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:48 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het vorige nummer was Paul de Leeuw... Dat is echt tenenkrommend slecht. Dit ook, maar net iets minder.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Googlen naar een nieuwe vrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |