Van Vriendschap krijg ik steeds weer kippevel en bij Smoorverliefd ga ik Karaoke ondanks dat tie niet in de Top 40 stond.quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze en Nooduitgang zijn toch wel echt bangers
Ze was pas 17 maar nu legaal.quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:38 schreef Gretzl het volgende:
BELGIEEEE
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
BELGIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
BELGIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
[ afbeelding ]
Hhaahah ik ben ook elk jaar veel goedkoper qua brandstof (benzine) toch meer dan de helft van de tankbeurten daar te doenquote:Op dinsdag 30 december 2025 02:35 schreef asco het volgende:
Door DIT lied betaal ik maar 490 PER JAAR voor mijn auto op diesel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je blijft niet voor I Feel Love?quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Dat was een mooie afsluiter voor vandaag. Welterusten nachtbrakertjes van me!
Ik wilde eerst om 2 gaan pitten, het houdt een keer op!quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je blijft niet voor I Feel Love?
Sleep well N00biequote:
Een paar jaar geleden nog wel. Denk dat daar al lang niet meer gepost is.quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:45 schreef spapaars het volgende:
Is hier op FOK geen topic Top 2000 a go go?
Calvijn Harrisquote:
Mooi programma ook, wat een feestmaand met onze publieke radio en TV, Serious Request Top2000, enTop2000 a gogo.quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden nog wel. Denk dat daar al lang niet meer gepost is.
Zelf kijk ik die terug als de lijst voorbij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |