Is dat iets metquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vanavond darts kijken of nog even naar een oliebollen zaalvoetbaltoernooi.
Ze hebben er ongetwijfeld bier, ja.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Is dat iets met? Dan is het nog het overwegen waard.
Hij is wat mij betreft wel de ULTIEME FOCUS-speler.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rataj verdient het weer in de top-32 te staan.
Oliebollen zaalvoetbaltoernooi met darten op de achtergrond.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vanavond darts kijken of nog even naar een oliebollen zaalvoetbaltoernooi.
Is dit überhaupt een keuze? @:GurneyIsBestOke
Oliebollen met punaises geven. Smerig blijhoofd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:57 schreef Niels_ het volgende:
Wat word ik toch altijd intens verdrietig van die Ouwe Dibbes De Kramer met zijn geforceerde heppiedepeppiegedoe.
Ik zag wel de lampen flitsen maar met het hoofd van rata erbij begreep ik het niet helemaal inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:03 schreef The_Undertone het volgende:
Ratajski met een viering alsof net z'n hond gecremeerd werd
Neen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nu gaan we echt beginnen. Harrysson tourkaart de ja de nee?
Neequote:Op dinsdag 30 december 2025 15:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nu gaan we echt beginnen. Harrysson tourkaart de ja de nee?
Maar hij speelde toch al eens de kwartfinalequote:Op dinsdag 30 december 2025 15:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Na alle jaren op de tour gun ik Ratajski deze kwartfinale wel.
Zou het iets uitmakenquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:00 schreef mitt het volgende:
Littler - Ratajski is een natte droom kwartfinale zeg!
Nee, eigenlijk niksquote:
‘Hoe is jouw randdebiels?’quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:06 schreef Monolith het volgende:
"Hoe is jouw Afrikaans?" is wel van het niveau "Hoe is jouw Europees?".
Sow.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Hoe is jouw randdebiels?’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |