Die gast staat daar op 75% te gooien. die is niet eens op weg naar de schuur voor de brommer.quote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Littler gooit 104,7 gemiddeld, degelijk.
Het blijft echt knap hoe hij het gevoel kan geven dat hij niet alles uit de kast haalt.
Joyce was ook ZIEDENDquote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Tim Prins was pas woedend. Gooide zelfs zijn bril op het ijs kapot, stampvoetend het ijs af. Witheet.
Logisch ook als je de OS op een paar duizendsten mist. Mooi om live te zien.
De Dikke Pogacarquote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het blijft echt knap hoe hij het gevoel kan geven dat hij niet alles uit de kast haalt.
Vooral setje 3. 11-12-13 darts.quote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ziet er uit als 95 maxquote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Woedend op zichzelfquote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Tim Prins was pas woedend. Gooide zelfs zijn bril op het ijs kapot, stampvoetend het ijs af. Witheet.
Dat is wel erg drastischquote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoop dat Loek er snel een einde aan maakt
Ik ken die hele Tim Prins niet maar ik snapte zijn woede wel. En dan vooral omdat je verliest van die vervelende minkukel op een paar duizendste.quote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
mist voor mijn gevoel ook veel dubbelsquote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nounounounounouquote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoop dat Loek er snel een einde aan maakt
Eens. Ben ook niet zo’n fan van die Nuis. Maar wel knap op zijn leeftijd.quote:Op maandag 29 december 2025 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ken die hele Tim Prins niet maar ik snapte zijn woede wel. En dan vooral omdat je verliest van die vervelende minkukel op een paar duizendste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op weg naar dartsfitquote:Op maandag 29 december 2025 23:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
asp180
Well that’s the end of my season, and that game was what I’m all about. Tense, pressure, ups and downs, and pure entertainment.
I’m absolutely guttered to lose that one but Kevin was unbelievable last 2 sets and fully deserved the win.
I have had a fantastic year making 8 finals. 3 Euro titles and making the semis of the Premier League being the highlights.
The support this year yet again has been unreal and all my supporters from all over the world are why I fight and love playing this game.
Enjoy the rest of the tournament, and good luck to everyone left. And I’ll see you next year older, fatter and better 🐍
quote:Op maandag 29 december 2025 23:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Ben ook niet zo’n fan van die Nuis. Maar wel knap op zijn leeftijd.Ik wil bij deze mijn dank uitspreken voor de kindertjes die om handtekeningen vragen langs de boarding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vissenkop windt jou op ja?quote:
quote:Op maandag 29 december 2025 23:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Ben ook niet zo’n fan van die Nuis. Maar wel knap op zijn leeftijd.Sjaak Paul nog gehoekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
voorbind dildo genot.quote:Op maandag 29 december 2025 23:18 schreef Doevelaer het volgende:
Het OKT is zoals altijd echt genieten ten top vanwege alle oprechte EMOTIES met de rant van Nuis als absoluut hoogtepunt.
Wel medelijden met Beune, vooral omdat ze het met Kjeld doet
Jij zou Jutta, ook op een koude woensdagavond, laten voor wat het is?quote:Op maandag 29 december 2025 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die vissenkop windt jou op ja?
In het echt ben je dus een soort Jake Paul
Meeste hadden 4-0 denk ikquote:Op maandag 29 december 2025 23:18 schreef yvonne het volgende:
Wie zei hier nu net dat Littler gewoon met 4-1 ging winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |