(Ook dit is een copypasta)quote:Op maandag 29 december 2025 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Leuk hopelijk bezorgd ze je een knallend oud en nieuw
Dat heb ik niet beweerd.quote:Op maandag 29 december 2025 23:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hoe wist je dan dat die 15 jaar oud is?
Dus jij zegt dat Cross dit nog met 3-4 wintquote:Op maandag 29 december 2025 23:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Godstalent wint altijd van een hark.
Tim Prins was pas woedend. Gooide zelfs zijn bril op het ijs kapot, stampvoetend het ijs af. Witheet.quote:Op maandag 29 december 2025 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kjeld is vieswoedend. Heel goed.
Die gast staat daar op 75% te gooien. die is niet eens op weg naar de schuur voor de brommer.quote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Littler gooit 104,7 gemiddeld, degelijk.
Het blijft echt knap hoe hij het gevoel kan geven dat hij niet alles uit de kast haalt.
Joyce was ook ZIEDENDquote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Tim Prins was pas woedend. Gooide zelfs zijn bril op het ijs kapot, stampvoetend het ijs af. Witheet.
Logisch ook als je de OS op een paar duizendsten mist. Mooi om live te zien.
De Dikke Pogacarquote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het blijft echt knap hoe hij het gevoel kan geven dat hij niet alles uit de kast haalt.
Vooral setje 3. 11-12-13 darts.quote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ziet er uit als 95 maxquote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Woedend op zichzelfquote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Tim Prins was pas woedend. Gooide zelfs zijn bril op het ijs kapot, stampvoetend het ijs af. Witheet.
Dat is wel erg drastischquote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoop dat Loek er snel een einde aan maakt
Ik ken die hele Tim Prins niet maar ik snapte zijn woede wel. En dan vooral omdat je verliest van die vervelende minkukel op een paar duizendste.quote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
mist voor mijn gevoel ook veel dubbelsquote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nounounounounouquote:Op maandag 29 december 2025 23:13 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoop dat Loek er snel een einde aan maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |