truste Muissiequote:Op maandag 29 december 2025 22:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij gaan naar bed na dit nummer.
Daag mensjes
Heb voor oud & nieuw een zuur/wild bier staan waar ik naar benieuwd ben.quote:Op maandag 29 december 2025 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Ik zal er op nieuwjaarsdag eens eentje opentrekken met de naam "Piña Colada". Dat schept verwachtingen
Dat kan bijna niet mis. Ik heb wel eens pina colada pastry sours op en dat was goddelijkquote:Op maandag 29 december 2025 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Ik zal er op nieuwjaarsdag eens eentje opentrekken met de naam "Piña Colada". Dat schept verwachtingen
daar is @Diaan73 enorm fan vanquote:
Fijne nachtquote:Op maandag 29 december 2025 22:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij gaan naar bed na dit nummer.
Daag mensjes
Alles beter dan champagnequote:Op maandag 29 december 2025 22:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb voor oud & nieuw een zuur/wild bier staan waar ik naar benieuwd ben.
Hopelijk een mooi alternatief voor de champagne
Die is toch van Rupert Holmes?quote:Op maandag 29 december 2025 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Waar smaakt dat dan naar? Ik vind pina colada erg lekker en ben wel benieuwd naar deze combinatie.quote:Op maandag 29 december 2025 22:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet mis. Ik heb wel eens pina colada pastry sours op en dat was goddelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |