Waar het hart vol van is..quote:
Nou nee.quote:Op maandag 29 december 2025 22:30 schreef Redefine het volgende:
Dit is dan wel helaas de overbodige Linkin Park.
Zijn ze zeventien dan?quote:Op maandag 29 december 2025 22:29 schreef Isorden het volgende:
Best een leuk bandje die Beatles
Zit potentie in.
Gezien nog welquote:Op maandag 29 december 2025 22:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee gewoon naar de kroeg. Niks gewonnen behalve knappe vrouwen gezien
Kom n keer meedoen met scottie gale cassa gretz en ikquote:Op maandag 29 december 2025 22:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Over pubquizzen gesproken, ben benieuwd hoe goed ik het zou doen in een muziek quiz, heb laatst met hitster wel mijn familie in de pan gehakt, en zij speelden dan allemaal ook nog eens in teams
Jawel.quote:
Dit ja .quote:Op maandag 29 december 2025 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Adele was alleen leuk ten tijde van 19
Ik vind dit ook niks, maar dit is vergelijkbaar met Suzan en Freek-stemmers. Vol op de emeusjie.quote:Op maandag 29 december 2025 22:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat doet dit zo hoog. Meer iets voor 2001
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
We moeten wachten tot The Last Dinner Party volledig doorbreekt, vrees ikquote:Op maandag 29 december 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit de de enige Barokpopsong in de lijst?
En inb4 ik die antwoordt dat ShinyStar en ik daar ook warenquote:Op maandag 29 december 2025 22:30 schreef Isorden het volgende:
inb4 @:Dagoduck die vertelt dat hij Chester vlak voor z'n dood nog op Werchter heeft gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |