Ik val zo ook wel ij coma zonder xrankquote:
Vanaf gesprongen?quote:Op maandag 29 december 2025 22:14 schreef Redefine het volgende:
Was een paar jaar terug nog bij de brug waar Franz Ferdinand werd vermoord. Komt wel dichtbij zo.
Reincarnatie van?quote:Op maandag 29 december 2025 22:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben jarig op de sterfdag van Franz Ferdinand
Je weet zeker dat je nog niks op hebt?quote:Op maandag 29 december 2025 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik val zo ook wel ij coma zonder xrank
Ach dan heb je hem niet meer nodig. Danny gaat maar ergens anders lopen schooienquote:Op maandag 29 december 2025 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 01-01-2026 22:11. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Haha dat is helemaal niet meer belangrijk aan het einde van het jaar.quote:Op maandag 29 december 2025 22:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit ja. Of er ook kwaliteit is afgeleverd durf ik niet te zeggen. Nou ja, eigenlijk weet ik het antwoord wel, nee dus
Dat was mooi! Met die Haagse Sjonniequote:Op maandag 29 december 2025 22:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Britt en Ymke bij Eddy Zoey genot
Had gekund, want is maar twee meter ofzo naar de grond.quote:
quote:Op maandag 29 december 2025 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nieuweling? Iemand moet het doen?
Hij is nu al in de studio terwijl die pas om 4 uur moet bedoel ik.quote:Op maandag 29 december 2025 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar wordt je denk ik als nieuwkomer weggestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |