En beter dan Taylor Swiftquote:Op maandag 29 december 2025 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet d'r beste song nee, maar wel prachtige stem.
Ja, een beetje klef, hè?quote:Op maandag 29 december 2025 21:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Blijf toch eens van die jongens af Morad.
Al dat aanrakerige... brrrrrrrr.
Dat zei Marco Borsato ook steeds in de rechtbankquote:
Denk dat die achterban niet zo snel wegebt.quote:
Zo klinkt ze en zo ziet ze er ook uit zie ik nu na wat Google werkquote:
quote:Op maandag 29 december 2025 21:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die lat ligt dan ook niet heel hoog.
Moet je eens met de smurfen doen.quote:
Top-200 over enkele jaren denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |