Sssstquote:Op maandag 29 december 2025 21:36 schreef hihohaswessam het volgende:
dit is met recht één van de slechtste teksten in het hele blof oeuvre
High Hopes 'vergeet' ik altijd, terwijl elke keer als ik die hoor ik weer omver word geblazen in hoe geweldig die isquote:Op maandag 29 december 2025 21:35 schreef alpeko het volgende:
[..]
Time vind ik dan de beste. Als geheel snap ik de waardering wel hoor. Ik heb op verschillende lijstjes op Echoes, Wish you were here, Another brick in the wall, Comfortably Numb en High Hopes gestemd. Vooral die laatste 2
De jeugd weet niet eens wat een atlas is.quote:Op maandag 29 december 2025 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
Verre landen ken ik niet, behalve uit mijn atlas, die droom ik elke nacht...
quote:Op maandag 29 december 2025 21:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
EEFJE DE VISSEREefje godin, dit jaar gezien in BostheaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je toch nog iets geleerd van de teksten van Bløf.quote:Op maandag 29 december 2025 21:36 schreef TLC het volgende:
Ik dacht eerst dat een kattenbel een belletje was aan n halsbandje van n kat, blijkt het gewoon een klein briefje te zijn
BLAUWE RUIS, IN MIJN ZIEL EN IN MIJN ORENquote:Op maandag 29 december 2025 21:36 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nog nooit een liedje van Bløf gekaraoked. Misschien komend jaar maar eens eentje doen
Nou ja Paskal went de vrouw uit het liedje Good Luck Babe op al haar reizen.quote:Op maandag 29 december 2025 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jammer dat Return to Sender niet komt nu
Ja denk dat die de hints niet snaptquote:Op maandag 29 december 2025 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat allemaal om maar niet bij Paskal Jakobsen in de buurt te zijn.
Ik pas wat Bløf betreftquote:Op maandag 29 december 2025 21:36 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nog nooit een liedje van Bløf gekaraoked. Misschien komend jaar maar eens eentje doen
quote:Op maandag 29 december 2025 21:36 schreef TLC het volgende:
Ik dacht eerst dat een kattenbel een belletje was aan n halsbandje van n kat, blijkt het gewoon een klein briefje te zijn
quote:Op maandag 29 december 2025 21:36 schreef BillDauterive het volgende:
Nu Crying in the Chapel.quote:Op maandag 29 december 2025 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jammer dat Return to Sender niet komt nu
Uit Coimbra kan best een uitgebreide brief komen, want zoveel is daar nou ook weer niet te doen.quote:Op maandag 29 december 2025 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
En uit Coimbra komt een likje
Wat is hij lief
Fuck.quote:
De Elisabeth Fraser of the times.quote:
De brieven werden ook steeds korter he.quote:Op maandag 29 december 2025 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk dat die de hints niet snapt
Al besproken.quote:
Have to have high high hopes for a living?quote:Op maandag 29 december 2025 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
High Hopes 'vergeet' ik altijd, terwijl elke keer als ik die hoor ik weer omver word geblazen in hoe geweldig die is
En die kent ze dan weer welquote:Op maandag 29 december 2025 21:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Have to have high high hopes for a living?
Zijn hometown is al een brief an sich dus dat past niet in een blof liedjequote:Op maandag 29 december 2025 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uit Coimbra kan best een uitgebreide brief komen, want zoveel is daar nou ook weer niet te doen.
Alsnog een leuke stad
Grote achterban.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |