Lijkt me wel?quote:Op woensdag 31 december 2025 16:39 schreef Momo het volgende:
Met de overheid en alles zie ik alleen lastig in hoe Eleven een gewoon leven gaat leiden. Haar krachten zullen definitief wel niet meer werken. Krijgt ze gewoon een paspoort?
"We've seen stranger things!"quote:Op woensdag 31 december 2025 16:36 schreef Aether het volgende:
Het eindigt in de kelder met D&D, Eleven eet Eggo's en mompelt iets over Friends don't lie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:40 schreef cherrycoke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige echte.
quote:Eddie: I'm gonna walk that stage next month,
I'm gonna look Principal Higgins dead in the eye,
I'm gonna flip him the bird,
I'm gonna snatch that diploma.
I'm gonna run like hell outta here.
Wat ook als laatste shot in de end credits is te zienquote:Op donderdag 1 januari 2026 17:46 schreef Vliegbaard het volgende:
Wat voor mij na het zien van de finale overblijft is toch dat een groot D&D spel was waar we een paar jaar naar hebben zitten kijken.
Goeie; de end credits kijk ik niet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:06 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat ook als laatste shot in de end credits is te zien![]()
[ [url=v]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:33 schreef catfish het volgende:
Ben ik de enige die het een gemiste kans vind dat Nancy geen rode haarband draagt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |