Ook leuk!quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik doe gourmet op nieuwjaarsdag met wat familie, oudjaar doe ik wat ik wil.
De tpoic is heel rustig jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:21 schreef chufi het volgende:
Net wat zachte knalletjes hier ... echt gewoon rustig
We zijn allemaal vuurwerk aan het afstekenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Viel net toch wel even mee, tijdelijk opleving weer.
Het hele forum ligt toch al jaren aan de kritieke beademing?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Viel net toch wel even mee, tijdelijk opleving weer.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We zijn allemaal vuurwerk aan het afsteken
Ja dat is wel een beetje zo.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het hele forum ligt toch al jaren aan de kritieke beademing?
Nieuwe computer, laatste kon al die kutpopups niet meer aan, en mobiel fokken is zo kut als het altijd al geweest is, dus zegmaar een semi-verpichte sabbatical.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje zo.
Ik vind het wel leuk dat ik jou weer ff lees hiero.![]()
Nou zie ik jou daar wel voor aan jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We zijn allemaal vuurwerk aan het afsteken
Oh dat was allemaal niet handig dan en mobiel fokken is vrij kut inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nieuwe computer, laatste kon al die kutpopus niet meer aan, en mobiel fokken is zo kut als het altijd al geweest is, dus zegmaar een semi-verpichte sabbatical.
Maar die knallen gelukkig nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou zie ik jou daar wel voor aan ja
Pas je wel op, ook sterretjes zijn heet
Hier klinkt het sinds een kwartier ook als een oorlogsgebied. Het is hier nu wel meer dan anders. Eerder jaren was er ook de week a twee weken voor oudjaar af en toe eens een knal, maar nu is het veel meer doorlopend.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
Ik deed even mijn koptelefoon af, dat was 5 tellen en toen deed ik hem weer op, echt hoor, niet normaal hiero.
Tuig allemaal.
Sterkte.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier klinkt het sinds een kwartier ook als een oorlogsgebied. Het is hier nu wel meer dan anders. Eerder jaren was er ook de week a twee weken voor oudjaar af en toe eens een knal, maar nu is het veel meer doorlopend.
Ja ja nog zo'n bofkont.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
Het is hier echt zo rustig, hoor amper wat
Ik heb deze avond ook nog niets gehoord.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
Het is hier echt zo rustig, hoor amper wat
Tettert ze dan zo hard dat het vuurwerk er niet bovenuit komt?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb deze avond ook nog niets gehoord.
Dat kan ook door mijn parkiet komen.
IK-WIL-MEE!@quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook leuk!Op nieuwjaar gaan Domni en ik naar zijn ouders
Oh, die herhaalt geluiden?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nique votre perruche!@quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had in je oren gestoptquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stond net even buiten voor de vuilniszakken, in verdere wijken is meer te horenquote:
Ja hoor primaquote:
Hoi!quote:
quote:
waaaasssuuuupppppquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoooooiiii Sjokooowww wassuppp, niggah?
Zou tijd worden dat je ook iets hoorde.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stond net even buiten voor de vuilniszakken, in verdere wijken is meer te horen
quote:
Echt overal in de beschaafde wereld zwaar verboden om op zo'n manier door de geluidsbarriere te gaanquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk van niet maar wel geinig.
Duh.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt overal in de beschaafde wereld zwaar verboden om op zo'n manier door de geluidsbarriere te gaan
raar taaltjequote:
Ik weet niet, het vliegtuig verbreekt de geluidsbarrière en daardoor zou het wel kunnen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk van niet maar wel geinig.
Dat zou kunnen maar met AI tegenwoordig geloof ik deze niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet, het vliegtuig verbreekt de geluidsbarrière en daardoor zou het wel kunnen.
Het mag alleen niet, zijn ze vrij streng in. Juist omdat de ramen breken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet, het vliegtuig verbreekt de geluidsbarrière en daardoor zou het wel kunnen.
Trusten Choco.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar met AI tegenwoordig geloof ik deze niet.
Nu ga ik slapen, fijne avond/nacht verder mensjes.
O ja, 2 weken terug een zwarte zwaan gezien in Schermerhorn in den weilanden/ poldert (op weg naar inbreed-vollendamm). Had haast, dus pas op de terugweg gestopt om een foto te maken van die bitch, maar de trut was weg en eldersquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier zetten ze om de meeste zwanen paren met nest nethekjes neer zodat ze je niet zo snel aanvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |