Stond net even buiten voor de vuilniszakken, in verdere wijken is meer te horenquote:
Ja hoor primaquote:
Hoi!quote:
quote:
waaaasssuuuupppppquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoooooiiii Sjokooowww wassuppp, niggah?
Zou tijd worden dat je ook iets hoorde.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stond net even buiten voor de vuilniszakken, in verdere wijken is meer te horen
quote:
Echt overal in de beschaafde wereld zwaar verboden om op zo'n manier door de geluidsbarriere te gaanquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk van niet maar wel geinig.
Duh.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt overal in de beschaafde wereld zwaar verboden om op zo'n manier door de geluidsbarriere te gaan
raar taaltjequote:
Ik weet niet, het vliegtuig verbreekt de geluidsbarrière en daardoor zou het wel kunnen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk van niet maar wel geinig.
Dat zou kunnen maar met AI tegenwoordig geloof ik deze niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet, het vliegtuig verbreekt de geluidsbarrière en daardoor zou het wel kunnen.
Het mag alleen niet, zijn ze vrij streng in. Juist omdat de ramen breken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet, het vliegtuig verbreekt de geluidsbarrière en daardoor zou het wel kunnen.
Trusten Choco.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar met AI tegenwoordig geloof ik deze niet.
Nu ga ik slapen, fijne avond/nacht verder mensjes.
O ja, 2 weken terug een zwarte zwaan gezien in Schermerhorn in den weilanden/ poldert (op weg naar inbreed-vollendamm). Had haast, dus pas op de terugweg gestopt om een foto te maken van die bitch, maar de trut was weg en eldersquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier zetten ze om de meeste zwanen paren met nest nethekjes neer zodat ze je niet zo snel aanvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |