Vind veel van ze ook iets te zoetsappig ofzo, maar die van net vind ik dan wel weer tofquote:Op maandag 29 december 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
Nee ik kan nog steeds niks met ABBA, vind fans daarvan ook altijd een beetje eng, een soort sekte
Zelfde soort fans, andere generatiequote:Op maandag 29 december 2025 19:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat idee heb ik vooral bij die van Taylor Swift heel erg.
Ik ben morgen jarig , die dag zou ik best willen vergetenquote:Op maandag 29 december 2025 19:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Iemand moet het doen
Ik drink doordeweeks nooit. Maar aangezien toch niemand weet welke dag het is deze week doe ik daar nu niet aan
Snel geïrriteerd iig als je het waagt om op MusicMeter anderhalf sterretje te geven voor de meest recente verzameling slaapliedjes.quote:Op maandag 29 december 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfde soort fans, andere generatie
Toch alvast gefeliciteerd namens je top 2000 vriendjesquote:Op maandag 29 december 2025 20:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben morgen jarig , die dag zou ik best willen vergeten
Gefeliciteerd alvast!quote:Op maandag 29 december 2025 20:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben morgen jarig , die dag zou ik best willen vergeten
Dan staan ze nog net niet met brandende hooivorken voor de deurquote:Op maandag 29 december 2025 20:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Snel geïriteerd iig als je het waagt om op MusicMeter anderhalf sterretje te geven voor de meest recente verzameling slaapliedjes.
Nouja, fan is een groot woordquote:
Ik wil ook bier maar mijn lichaam niet.quote:
Te hard gefeest?quote:Op maandag 29 december 2025 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil ook bier maar mijn lichaam niet.
Zo hebben we allemaal onze gebrekenquote:Op maandag 29 december 2025 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, fan is een groot woord
Maar vind hun liedjes vaak wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |